اخبار داغ

تشدید اختلافات «عون» و «حریری»/ سخنرانی امروز «نصرالله»

رسانه‌های لبنان طی روز گذشته به موضوعات مختلفی پرداختند که اختلافات داخلی بر سَر تشکیل کابینه جدید لبنان، مهمترین سوژه‌ خبری این رسانه‌ها است. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،  رسانه‌های مختلف لبنان در ۲۴ ساعت گذشته به رویدادهای مختلفی پرداختند که سرخط خبری آنها بدین شرح است: روزنامه البناء در مطلبی نوشت: هفته آینده برای منطقه و […]

اشتراک گذاری
28 بهمن 1399
50 بازدید
کد مطلب : 27778

رسانه‌های لبنان طی روز گذشته به موضوعات مختلفی پرداختند که اختلافات داخلی بر سَر تشکیل کابینه جدید لبنان، مهمترین سوژه‌ خبری این رسانه‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،  رسانه‌های مختلف لبنان در ۲۴ ساعت گذشته به رویدادهای مختلفی پرداختند که سرخط خبری آنها بدین شرح است:

روزنامه البناء در مطلبی نوشت: هفته آینده برای منطقه و جهان سرنوشت ساز است؛ زیرا ایران پروتکل الحاقی در خصوص برنامه هسته‌ای خود را لغو می‌کند.

این روزنامه در مطلبی دیگر عنوان کرده است: تنش میان عون و حریری در نقطه اوج / نصرالله امروز برای حل سریع بحران تشکیل دولت سخنرانی می‌کند.

پایگاه العهد نوشت: موضع قاطعانه الجزایر در حمایت از سوریه در زمان خیانت کشورهای عربی قابل تحسین بود.

روزنامه النهار در مطلبی آورده است: حزب الله لبنان خود را وارد درگیری‌های عون و حریری و نیز درگیری‌های بری و جنبلاط نکرده و نمی‌کند.

پایگاه لبنان ۲۴ در گزارشی با اشاره به اختلافات بر سَر تشکیل کابینه عنوان کرده است: در جریان اختلاف نظر میان عون- حریری، حزب الله تلاش می‌کند موضعی متعادل اتخاذ کند و در وسط بایستد.

روزنامه الجمهوریه نوشته است: طرح رئیس جمهوری فرانسه در مقابل دو راهی موفقیت و شکست / ماکرون یا عون؛ کدامیک صحنه را ترک می‌کنند؟

روزنامه نداء الوطن در گزارشی تأکید کرد: مسکو لبنان را به شرکت در کنفرانس آستانه در مورد سوریه که در روزهای شانزدهم و هفدهم برگزار خواهد شد، دعوت کرد.

روزنامه الاخبار در مطلبی گفته است: عقب نشینی از برخی مناطق و تثبیت در مناطق دیگر؛ حضور دوباره نیروهای آمریکا در شرق فرات.

روزنامه تشرین سوریه در گزارشی تأکید کرده است: از ابتدای امسال آمریکا به سمت احیای داعش و گروه‌های نزدیک به آن رفته است.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *