اخبار داغ

نخستین محموله از محصولات پتروشیمی لردگان صادر شد

مدیرعامل پتروشیمی لردگان از صدور نخستین محموله از محصولات این شرکت خبر داد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان (پترول)، محسن‌ محمودی با اشاره به اینکه این مجتمع با ظرفیت تولید سالانه ۶۷۰ هزار تن آمونیاک و یک میلیون و ۸۰ هزار تن اوره به‌عنوان ششمین مجتمع پتروشیمی […]

اشتراک گذاری
28 بهمن 1399
65 بازدید
کد مطلب : 27566

مدیرعامل پتروشیمی لردگان از صدور نخستین محموله از محصولات این شرکت خبر داد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان (پترول)، محسن‌ محمودی با اشاره به اینکه این مجتمع با ظرفیت تولید سالانه ۶۷۰ هزار تن آمونیاک و یک میلیون و ۸۰ هزار تن اوره به‌عنوان ششمین مجتمع پتروشیمی کشور به‌دست متخصصان و نیروهای داخلی به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: ماه آینده ۳۰ هزار تن اوره به کشورهای همسایه صادر خواهیم کرد که به ازای هر تن ۲۶۰ دلار ارزآوری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پتروشیمی لردگان در منطقه‌ای افتتاح شده که کشاورزی و دامداری از ظرفیت‌های مهم این منطقه به‌شمار می‌رود و امروز یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های پتروشیمی کشور را در اختیار دارد، افزود: ۸۰ درصد نیروهای متخصص و غیرمتخصص این مجتمع را نیروهای بومی استان تشکیل می‌دهند.

مدیرعامل پتروشیمی لردگان با اشاره به اینکه مجتمع اوره آمونیاک لردگان با توجه به ظرفیت‌های موجود در کشور، یک شرکت صادراتی به‌شمار می‌رود که افزایش تولید و صادرات حائز اهمیت است، ادامه داد: با توجه به تنوع محصولات پتروشیمی در بالادست، توسعه صنایع پتروشیمی در پایین‌دست نیز در دستور کار قرار گرفته و پارک اوره‌ رزینی با ارزش افزوده بالا تعریف و در حال اجراست.

محمودی اظهار کرد: این مجتمع ۳۰ میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه را از ابتدای ساخت تا بهره‌برداری در کارنامه خود ثبت کرده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *