اخبار داغ

حضور موثر طلاب جهادگر دانشگاه علوم پزشکی ایران در مقابله با کرونا

مسئول طرح مراقبت معنوی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به حضور موثر جهادگران حوزه سلامت در بخش های کرونایی بیمارستان های دانشگاه گفت: حضور طلاب آموزش دیده از ویژگی منحصر به فرد دوره بود. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، دانشگاه علوم پزشکی ایران، مراسم تقدیر از جهادگران حوزه سلامت با […]

اشتراک گذاری
28 بهمن 1399
53 بازدید
کد مطلب : 27478

مسئول طرح مراقبت معنوی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به حضور موثر جهادگران حوزه سلامت در بخش های کرونایی بیمارستان های دانشگاه گفت: حضور طلاب آموزش دیده از ویژگی منحصر به فرد دوره بود.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، دانشگاه علوم پزشکی ایران، مراسم تقدیر از جهادگران حوزه سلامت با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر عیسوی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه و دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی و البرزی جانشین بسیج جامعه پزشکی دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام احمدی معاون نهاد رهبری و مسئول طرح مراقبت معنوی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به حضور مفید و موثر جهادگران حوزه سلامت در بخش های کرونایی بیمارستان های دانشگاه، فعالیت های گروه های جهادی را در راستای کاهش آلام روحی بیماران و کادر درمان دانست.

احمدی، موج سوم کرونا را فصل جدیدی از حضور جهادگران حوزه سلامت و ارائه خدمات تخصصی مراقبت معنوی برشمرد و افزود: حضور حدود ۱۳۰ نفر از طلاب آموزش دیده و مجرب در حوزه ارائه خدمات مراقبت معنوی از ویژگی منحصر به فرد این دوره بود.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران با تقدیر از گروه های جهادی بصیر، پیامبر رحمت و نرجس خاتون حضور و مدیریت طلاب و روحانیون در ارائه خدمات جهادی حوزه سلامت را مصداق روشن رویش های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

در ادامه این مراسم، فعالیت های طلاب جهادی در قالب مستند تصویری به نمایش گذاشته شد و مسئولین گروه های جهادی ارائه گزارشی از فعالیت‌های گسترده طلبه‌های جهادگر در بخش های کرونایی بیمارستان های تابعه دانشگاه پرداختند.

دکتر باقری فرد معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران با تقدیر از فعالیت های گروه های جهادی؛ تلاش جهادگران سلامت را مکمل زحمات پرسنل درمان دانست و با اشاره به حاکم بودن فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه ایرانی، جایگاه خدمات معنوی را در فرایند درمان موثر و بی‌بدیل خواند.

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا ضرورت توجه به مباحث معنوی و دینی را بیش از پیش به اثبات رساند، خاطرنشان کرد: تلاش کادر درمان التیام بخش در دمای جسمانی است و تمرکز در مباحث دینی و معنوی التیام بخش در دمای روحی عارض شده از بیماری است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران با استناد به سخنان مقام معظم رهبری تهدید کرونا را زمینه‌ای برای تبدیل شدن آن به فرصت قلمداد کرد.

در این مراسم از مسئولین گروه‌های جهادی و نمایندگان آنها تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *