اخبار داغ

کشف و انهدام مخفیگاه های عناصر داعش در استان الانبار

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،به نقل از المعلومه، نیروهای امنیتی عراق موفق شدند تعدادی از مخفیگاه‌های عناصر داعش را در صحرای استان الانبار شناسایی کنند. بر اساس این گزارش، نیروهای عراقی بعد از شناسایی این مخفیگاه‌های عناصر تروریستی، آنها را منهدم کردند. این مخفیگاه‌ها مشخصاً در مناطق صحرایی بین دو بخش «حدیثه و راوه» […]

اشتراک گذاری
27 بهمن 1399
44 بازدید
کد مطلب : 27068

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،به نقل از المعلومه، نیروهای امنیتی عراق موفق شدند تعدادی از مخفیگاه‌های عناصر داعش را در صحرای استان الانبار شناسایی کنند.

بر اساس این گزارش، نیروهای عراقی بعد از شناسایی این مخفیگاه‌های عناصر تروریستی، آنها را منهدم کردند.

این مخفیگاه‌ها مشخصاً در مناطق صحرایی بین دو بخش «حدیثه و راوه» کشف و منهدم شدند.

علاوه بر آن، نیروهای واکنش سریع عراق موفق شدند در عملیات جستجو و بازرسی از نوار مرزی با سوریه یک فروند پهپاد و ۲ فروند راکت را کشف و ضبط کنند.

پیش از این، سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق گفته بود: نیروهای امنیتی عراق از ماه سپتامبر گذشته تاکنون سلسله عملیات‌های مختلفی را علیه تروریست‌های تکفیری در استان‌های مختلف ترتیب داده‌اند. در این عملیات‌ها، مواضع تکفیری‌ها درهم کوبیده شد.

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در ادامه یادآور شد: از ماه سپتامبر تاکنون ۱۷ سرکرده تروریست‌های تکفیری داعش که پیشتر نیز در چند استان تحت تعقیب قرار داشتند، توسط نیروهای امنیتی به هلاکت رسیدند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *