اخبار داغ

معرفی برترین‌های لیگ تندرستی ایران

 به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در رقابتهای استانی لیگ تندرستی ایران، به ترتیب خراسان شمالی، سمنان و مرکزی عناوین اول تا سوم جدول را تصاحب نموده و به عنوان برترین های نیم فصل نخستی لیگ تندرستی ایران معرفی شدند. در جدول سازمان آمادگی جسمانی و روشهای تمرینی نیز رشته های جیمستیک، فیوژن فیتنس و […]

اشتراک گذاری
27 بهمن 1399
51 بازدید
کد مطلب : 149006

 به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در رقابتهای استانی لیگ تندرستی ایران، به ترتیب خراسان شمالی، سمنان و مرکزی عناوین اول تا سوم جدول را تصاحب نموده و به عنوان برترین های نیم فصل نخستی لیگ تندرستی ایران معرفی شدند.

در جدول سازمان آمادگی جسمانی و روشهای تمرینی نیز رشته های جیمستیک، فیوژن فیتنس و جامپینگ فیتنس به ترتیب اول تا سوم شدند و گوی سبقت را از رقبا ربودند.

رقابت رشته های ذیل سازمان ورزشهای تفریحی و رقابتی نیز به صورت همزمان دنبال شد و در پایان نیم فصل نخست رقابتها، پرثوآ صدرنشین شد و رشته های روپایی و فوتبال حبابی نیز عنوان نایب قهرمانی و رتبه سوم لیگ در نیم فصل را از آن خود نمودند.

شایان ذکر است نخستین دوره لیگ تندرستی ایران در روز جمعه ۱۵ اسفند ماه با معرفی استانها و رشته های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این رویداد بزرگ ملی که با رویکردی نوین و برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران برگزار شد هفته آخر اسفندماه برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *