اخبار داغ

مخالفت ۶۳ درصدی مردم انگلیس با بوریس جانسون

بر اساس نظر سنجی‌های انجام شده توسط موسسه یوگاو، بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا در پایین ترین سطح محبوبیت مردمی قرار داشته و رهبر حزب کارگر این کشور نیز با افت شدید محبوبیت مردمی روبروست. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، بر اساس نظرسنجی‌های به عمل آمده توسط موسسه «یوگاو»، رهبر حزب کارگر بریتانیا به پایین […]

اشتراک گذاری
27 بهمن 1399
129 بازدید
کد مطلب : 27277

بر اساس نظر سنجی‌های انجام شده توسط موسسه یوگاو، بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا در پایین ترین سطح محبوبیت مردمی قرار داشته و رهبر حزب کارگر این کشور نیز با افت شدید محبوبیت مردمی روبروست.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، بر اساس نظرسنجی‌های به عمل آمده توسط موسسه «یوگاو»، رهبر حزب کارگر بریتانیا به پایین ترین سطح محبوبیت خود طی سالهای اخیر رسیده و البته با اینحال، میزان محبوبیت وی از «بوریس جانسون» نخست وزیر بریتانیا و رهبر حزب محافظه کار در این کشور همچنان بیشتر است.

بر اساس نظر سنجی انجام شده توسط این موسسه، میزان آرای مخالف مردمی علیه «کِر استارمر» به ۴۳ درصد کاهش یافته و این در حالیست که تنها ۳۷ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی از وی حمایت کرده‌اند.

بر اساس نتایج ماهانه این نظر سنجی، میزان محبوبیت استارمر از ۱۴+ در ماه ژوئن به ۱۲+ در ماه سپتامبر کاهش پیدا کرده و این بدان معناست که میزان محبوبیت این سیاستمدار انگلیسی طی ده ماه عهده داری سمت رهبری حزب کارگر بریتانیا، به پایین ترین میزان خود تنزل یافته است.

به گفته این موسسه، میزان محبوبیت «بوریس جانسون»، نخست وزیر بریتانیا البته از این هم بدتر بوده و تنها ۳۸ درصد از مردم بریتانیا طرفدار وی و سیاستهای او هستند.

گفته می شود بخش مهمی از افت محبوبیت نخست وزیر بریتانیا به دلیل عدم توانایی وی در پاسخ مناسب به بیماری کرونا و ارائه طرح های عملیاتی مربوط به درمان و پیشگیری از این بیماری مربوط میشود.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *