اخبار داغ

سرپرست اداره کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، سرپرست اداره کل امور دانشجویی را منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، مهران صلواتی را به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویی منصوب کرد. در متن حکم جهان‌بین آمده […]

اشتراک گذاری
27 بهمن 1399
114 بازدید
کد مطلب : 27160

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، سرپرست اداره کل امور دانشجویی را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، مهران صلواتی را به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویی منصوب کرد.

در متن حکم جهان‌بین آمده است:

جناب آقای مهران صلواتی

با سلام و تحیت

با توجه به استعفای برادر ارجمند جناب آقای دکتر صامت که از مدت‌ها پیش به اینجانب تحویل شده بود و ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند ایشان در سال‌های طولانی تصدی معاونت و نیز اداره کل امور دانشجویی، جنابعالی را که دارای تعهد، نیروی جوانی و تجربه گرانقدر در مدیریت‌های گوناگون هستید، به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویی منصوب می‌کنم.

انتظار می‌رود در ادامه فعالیت‌های گذشته و با نگاه تحولی در جایگاه سیاست‌گذاری، پشتیبانی و نظارت، نسبت به ارتقای جایگاه و خدمات مراکز مشاوره، ساماندهی و ارتقای وضعیت سراهای دانشجویی، بوفه‌ها و سلف‌ها، نقل و انتقالات دانشجویی، تخفیف‌ها و کمیته‌های انضباطی در واحدهای دانشگاهی و… با رعایت کامل ضوابط و مقررات و با نگاه حمایتی از دانشجویان، اقدام فرمائید.

مجدداً ضمن تشکر فراوان از خدمات و زحمات جناب آقای دکتر صامت، برای جنابعالی آرزوی مزید توفیقات دارم.

دکتر فرزاد جهان بین

معاون فرهنگی و دانشجویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *