اخبار داغ

آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بعد از تست کرونا

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، اگرچه مرحله برگشت لیگ تنیس روی میز شامگاه یکشنبه به پایان رسید اما به خاطر فرصت کم باقی مانده تا زمان مصوب برای اعزام تیم ملی به قطر و حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک، اردوی آماده سازی این تیم از امروز آغاز می‌شود. نوشاد و نیما عالمیان تنها نمایندگان […]

اشتراک گذاری
27 بهمن 1399
77 بازدید
کد مطلب : 27077

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، اگرچه مرحله برگشت لیگ تنیس روی میز شامگاه یکشنبه به پایان رسید اما به خاطر فرصت کم باقی مانده تا زمان مصوب برای اعزام تیم ملی به قطر و حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک، اردوی آماده سازی این تیم از امروز آغاز می‌شود.

نوشاد و نیما عالمیان تنها نمایندگان ایران در مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک خواهند بود اما آریا امیری، امین احمدیان، آروین روئین تن، حمیدرضا طاهرخانی و متین لطف الله نسبی هم آنها را در اردوی آماده سازی همراهی می‌کنند.

دعوت شدگان به اردوی تیم ملی تنیس روی میز ساعت ۱۰ امروز تست کرونا می‌دهند و عصر امروز هم اولین جلسه تمرینی خود را برگزار می‌کنند.

برادران عالمیان برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک ۶ اسفندماه عازم قطر می‌شوند. آنها ابتدا در تورنمنت‌های بین المللی «کانتندر» و «استار کانتندر» شرکت می‌کنند تا آماده شرکت در میادین کسب سهمیه شوند.

برنامه رقابت‌های نوشاد و نیما عالمیان در قطر به این شرح است:

* تورنمنت کانتندر: ۱۳ تا ۱۶ اسفندماه
* استار کانتندر: ۱۸ تا ۲۳ اسفندماه
* انتخابی گزینشی جهان: ۲۴ تا ۲۷ اسفندماه
* انتخابی گزینشی آسیا: ۲۸ تا ۳۰ اسفندماه

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *