اخبار داغ

رزمایش نظامی بین واشنگتن و سئول و نگرانی ها از رفتارهای تحریک آمیز پیونگ یانگ

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، و به نقل از یونهاپ، کره جنوبی و آمریکا برای برگزاری تمرین‌های نظامی در ماه آینده آماده می‌شوند، اما در عین حال نسبت به رفتارهای تحریک‌آمیز پیونگ‌یانگ با توسل به چنین بهانه‌هایی در ماه‌های نخست دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا نگران هستند. بر اساس این گزارش، این تمرین‌ها توجه […]

اشتراک گذاری
26 بهمن 1399
104 بازدید
کد مطلب : 26809

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، و به نقل از یونهاپ، کره جنوبی و آمریکا برای برگزاری تمرین‌های نظامی در ماه آینده آماده می‌شوند، اما در عین حال نسبت به رفتارهای تحریک‌آمیز پیونگ‌یانگ با توسل به چنین بهانه‌هایی در ماه‌های نخست دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا نگران هستند.

بر اساس این گزارش، این تمرین‌ها توجه فراوانی به خود جلب می‌کند و می‌تواند واکنش کره شمالی را به دنبال داشته باشد، چرا که پیونگ‌یانگ همواره این تمرین‌ها را محکوم و آن‌ها را مشق جنگ توصیف کرده است.

منابع آگاه اعلام کرده‌اند که احتمالا تمرین‌ها از اواسط ماه مارس با استفاده از شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای آغاز شود. همچنین رایزنی‌هایی بین سئول و واشنگتن برای تعیین جزئیات رزمایش از جمله حجم و جدول زمانی آن در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *