اخبار داغ

فولادخوزستان با برتری مقابل شهرخودرو به جمع مدعیان قهرمانی پیوست و‌امیدوارترشد

فولاد خوزستان مقابل شهرخودرو به برتری رسید تا به رده چهارم صعود کند.‍ به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز؛ دیدار دو تیم فولاد خوزستان و شهرخودرو مشهد در قالب هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری دو بر […]

اشتراک گذاری
25 بهمن 1399
145 بازدید
کد مطلب : 26723

فولاد خوزستان مقابل شهرخودرو به برتری رسید تا به رده چهارم صعود کند.‍

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز؛ دیدار دو تیم فولاد خوزستان و شهرخودرو مشهد در قالب هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

در دقیقه ۱۶ پرتاب اوت بلند آبشک در یک رفت و برگشت جلوی پای نیک نفس افتاد و هافبک فولاد توانست دروازه میلاد فراهانی را بازی کند و فولادی‌ها را با یک گل از حریف پیش بیندازد.

در دقیقه ۲۴ سانتر پاتوسی با اثرگذاری نیک نفس به ساسان انصاری رسید و ضربه سر او گل دوم فولاد را رقم زد.

در دقیقه ۶۰ در صحنه‌ای بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند که در نهایت داور بازی به کولیبالی کارت زرد نشان داد و جو را آرام کرد.

در دقیقه ۸۲ داور بازی به محمد نوازی به دلیل اعتراضاتش کارت زرد نشان داد.

در ادامه حملات شهرخودرو برای جبران نتیجه بی‌ثمر بود تا این دیدار در نهایت با برتری دو گله فولادی‌ها به پایان برسد.

شاگردان جواد نکونام باتوجه به شکست صنعت نفت جای این تیم را با ۲۳ امتیاز در رده چهارم گرفتند. در مقابل شهرخودرو دومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد و با ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *