اخبار داغ

شماره ۸ استقلال در آستانه عبور از شماره ۸ سابق

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، فرشید اسماعیلی که یکی از بازیکنان باسابقه در جمع آبی پوشان محسوب می‌شود و در آخرین بازی این تیم هم بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و یک گل ۳ امتیازی هم به ثمر رساند، در آستانه عبور از هم شماره‌ای سابق خود در استقلال است. اسماعیلی در […]

اشتراک گذاری
25 بهمن 1399
106 بازدید
کد مطلب : 26468

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، فرشید اسماعیلی که یکی از بازیکنان باسابقه در جمع آبی پوشان محسوب می‌شود و در آخرین بازی این تیم هم بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و یک گل ۳ امتیازی هم به ثمر رساند، در آستانه عبور از هم شماره‌ای سابق خود در استقلال است.

اسماعیلی در سن ۲۰ سالگی و در پانزدهمین دوره از رقابتهای لیگ برتر با نظر پرویز مظلومی به استقلال پیوست و ششمین فصل متوالی حضورش در جمع آبی پوشان را تجربه می‌کند. وی هفته چهاردهم مقابل نساجی برای یک صد و پنجاه و ششمین بار پیراهن استقلال را در یک دیدار رسمی بر تن کرد تا در تعداد بازی‌های رسمی با امیر قلعه نویی، کاپیتان پیشین آبی پوشان برابری کند.

کافی است اسماعیلی که در بین بازیکنان کنونی استقلال دارای بیشترین بازی با پیراهن این تیم است، تنها یک بازی دیگر برای آبی پوشان انجام دهد تا تعداد بازی‌های رسمی او با پیراهن استقلال از امیر قلعه نویی که سالهای زیادی با شماره ۸ در مرکز زمین استقلال بازی می‌کرد، بیشتر شود.

اسماعیلی با ۱۵۶ بازی رسمی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا دارای بیشترین تعداد بازی در بین بازیکنان این فصل آبی پوشان است و با ۶ سال حضور متوالی در این تیم نیز از سایر هم تیمی‌هایش جلوتر است.

اسماعیلی در همه سالهای حضورش در استقلال ۱۷ بار برای تیمش گلزنی کرده که ۱۶ گل در رقابتهای داخلی و یک گل نیز در لیگ قهرمانان آسیا بوده است. وی با اینکه در تعداد بازی رسمی به رکورد قلعه نویی رسیده و در آستانه عبور از او قرار دارد، اما در تعداد گل زده برای استقلال با گل‌های قلعه نویی فاصله نسبتاً زیادی دارد و برای برابری کردن با تعداد گل‌های قلعه نویی در این تیم، باید ۷ بار دیگر گلزنی کند.

تیم فوتبال استقلال در هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر امروز و از ساعت ۱۷:۱۰ میهمان سپاهان اصفهان است و تیم پیروز این دیدار شانس خوبی برای قرار گرفتن در صدر جدول رده بندی این مسابقات در پایان نیم فصل می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *