اخبار داغ

انفجار گاز در اردبیل

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل اعلام کرد: بر اساس آخرین اطلاعات بر انفجار گاز در یک واحد منزل مسکونی در شهر اردبیل ۲ نفر جان باخته و ۱۵ نفر مجروح شدند. مجید محمدغریبانی روز شنبه گفت: تا این لحظه ۱۵ مصدوم این حادثه به بیمارستان فاطمی اردبیل […]

اشتراک گذاری
25 بهمن 1399
192 بازدید
کد مطلب : 26760

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل اعلام کرد: بر اساس آخرین اطلاعات بر انفجار گاز در یک واحد منزل مسکونی در شهر اردبیل ۲ نفر جان باخته و ۱۵ نفر مجروح شدند.

مجید محمدغریبانی روز شنبه گفت: تا این لحظه ۱۵ مصدوم این حادثه به بیمارستان فاطمی اردبیل اعزام شده‌اند که حال ۴ نفر از آنها وخیم است.

وی بیان کرد: در این حادثه تاکنون یک دختر ۱۲ ساله و یک زن ۵۵ ساله جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل همچنین گفت: این انفجار در ساعت هفت و ۲ دقیقه در یک واحد مسکونی در سه راهی دانش در حد فاصل خیابان نائبی و باغمیشه شهر اردبیل اتفاق افتاده است.

وی بیان کرد: مجروحان حادثه بلافاصله با اعزام یک آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس و نیروهای اورژانس به محل شناسایی و پس از اقدامات اولیه به بیمارستان فاطمی اردبیل اعزام شده و در حال درمان هستند.

جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز طی اطلاعیه‌ای خبری اعلام کرد که عوامل امدادی این نهاد در قالب هشت تیم عملیاتی متشکل از ۲۵ نفر در پی گزارش و درخواست کمک از سوی آتش نشانی اردبیل، به عنوان تیم پشتیبان به محل حادثه اعزام شدند.

هلال احمر استان اردبیل همچنین از پایان عملیات امدادرسانی به حادثه دیدگان انفجار گاز خبر داد و گفت: تیم امدادی هلال احمر با یک سگ زنده‌یاب در صحنه امداد رسانی کرده و به آواربرداری محل نیز پرداختند.

در این حادثه چند واحد مسکونی اطراف محل انفجار نیز خسارت خسارت دیده ولی هنوز میزان دقیق خسارت برآورد و اعلام نشده است.

همچنین بر اثر شدت انفجار تعدادی از خودروهای پارک شده در کوچه منتهی به این ساختمان نیز خسارت دیده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل نیز پس از این حادثه در محل انفجار حاضر شده و دستور پیگیری موضوع را صادر کرد.

منبع : ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *