اخبار داغ

۲۲ بهمن ۵۷ آغاز حاکمیت «الله» بر زمین بود/ چشم امید ملت‌های آزاده جهان به انقلاب اسلامی

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه ملت ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ پرچمی را بلند کرد که آغاز حاکمیت «الله» بر زمین بود، گفت: انقلاب اسلامی خداباوری و دین‌باوری را برای سعادت و کمال انسان به منصه ظهور رساند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس ، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان […]

اشتراک گذاری
22 بهمن 1399
75 بازدید
کد مطلب : 26000

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه ملت ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ پرچمی را بلند کرد که آغاز حاکمیت «الله» بر زمین بود، گفت: انقلاب اسلامی خداباوری و دین‌باوری را برای سعادت و کمال انسان به منصه ظهور رساند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس ، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن در شهرکرد با درود و سلام بر ارواح پاک شهدا و امام راحل گفت: ملت ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ پرچمی را بلند کرد که آغاز حاکمیت «الله» بر زمین بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دنیای به ظاهر متمدن شرق و غرب که در سایه مکاتب مادی و لیبرالیستی دچار بحران معنویت شده بود و مشکلات متعددی را پیش رو می‌دید در یک گوشه عالم شاهد رخدادی بزرگ بود که خداباوری و دین‌باوری را برای سعادت و کمال انسان به منصه ظهور رساند.

تشکیل حکومت علوی و عاشورایی بزرگترین دستاورد انقلاب است

وی با بیان اینکه فهرست بلندی از دستاوردهای انقلاب در اختیار ملت ایران است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی توانست در حوزه‌های مختلف دستاوردهای بزرگی خلق کند که تشکیل حکومت علوی و عاشورایی و نظامی متفاوت با دموکراسی‌های مصطلح در غرب و شرق مهمترین آن است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: دموکراسی‌های پیش از این در باطن سلطه زر و زور و تزویر بر جوامع است.

سلیمانی عنوان کرد: برای اولین‌بار مردم‌سالاری اسلامی با اندیشه‌های بلند امام خمینی(ره) توسط ملت ایران ایجاد شد و جمهوری اسلامی شکل گرفت.

وی صلح، سعادت، آزادی و پیشرفت را ارمغان انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی ملت‌های دیگر در جهان اسلام خود را باور کردند و هنوز زمان زیادی لازم است تا نتایج راهبردی جمهوری اسلامی خود را نشان دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با استناد به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: در گام دوم انقلاب پیروزی‌های خیره‌کننده‌تری نصیب ملت ایران خواهد شد.

دنیا، پیروزی‌های جبهه مقاومت را دستاورد انقلاب اسلامی قلمداد می‌کند

سلیمانی تشریح کرد: در طول ۴۲ سال گذشته ایران اسلامی در دوران تثبیت انقلاب، دفاع مقدس، تهاجم فرهنگی، تحریم‌های اقتصادی و جبهه‌های مقاومت پیروزی‌های بزرگی به دست آورده است.

وی تصریح کرد: دنیا پیروزی‌های جبهه مقاومت را متأثر از انقلاب اسلامی و در سایه تفکر ناب علوی و عاشورایی می‌داند.

تحقق دولت اسلامی با میدان‌داری جوانان گام دیگری در مسیر انقلاب است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی راه بلند و نورانی در پیش دارد، گفت: موارد باقیمانده از کارنامه درخشان انقلاب اسلامی همچون تحقق دولت اسلامی با میدان‌داری جوانان و روحیه جهادی و همچنین با استفاده از ظرفیت‌های عظیم کشور پیش روی ملت ایران است.

سلیمانی تأکید کرد: هنوز در عرصه‌های عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی ایرانی اسلامی و علم و دانش کارهای ناتمامی هست که باید تمام شود.

وی بیان داشت: همانطور که در ۴۲ سال گذشته چشم امید ملت‌های آزاده به ایران است، وقتی الگوی تکامل‌یافته انقلاب در مقابل چشم جهانیان قرار بگیرد برای عملیاتی کردن آن در کشورهای خود تردیدی نخواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: در موضوعات مختلف توانستیم با تمسک به منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی الگوسازی کنیم و آن الگو مورد تأسی ملت‌های دیگر قرار گرفته است.

ملت ایران با مدیریت شجاعانه ولایت فقیه از فشارها عبور می‌کند

سلیمانی با اشاره به اینکه ما در ابتدای راه قرار داریم، افزود: مدیریت الهی ولایت فقیه و رهبری شجاعانه ایشان در سال‌های گذشته توانسته خواب را از چشم دشمنان برباید و با راهبرد مقاومت فعال با وجود تمام فتنه‌انگیزی‌ها و فشارها ملت ایران را به سلامت از این گذرگاه عبور دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت جوانان و مسؤولان، درایت مقام معظم رهبری و وحدت و انسجام مردم مشکلات موجود حل می‌شود و روزهای خوشی در پیش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *