اخبار داغ

نظامنامه اخلاق در آموزش تدوین شد

نظامنامه اخلاق در آموزش توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری و انجمن اخلاق کاربردی ایران تدوین شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، نظام نامه اخلاق آموزش توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری و انجمن اخلاق کاربردی ایران تدوین شد. در ابتدای این نظام نامه به نقل از منصور غلامی وزیر علوم […]

اشتراک گذاری
22 بهمن 1399
78 بازدید
کد مطلب : 25984

نظامنامه اخلاق در آموزش توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری و انجمن اخلاق کاربردی ایران تدوین شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، نظام نامه اخلاق آموزش توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری و انجمن اخلاق کاربردی ایران تدوین شد. در ابتدای این نظام نامه به نقل از منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری آمده است:

توسعه و کار آمدی نظام آموزش عالی کشور بر پایبندی به اصول و مسئولیت‌های اخلاقی و سیاست‌ها و سیاستگذاری ها، مدیرت و خدمات آموزشی، فرآیندها و نظام حرفه ای استوار است مسئولیت پذیری و دانشگاه‌ها در قبال جامعه دانشجویان، اعضای خانواده بزرگ آموزش عالی و پایبندی همکاران و دانشجویان به عهد نامه‌های اخلاقی ضامن رشد اخلاق در نظام آموزش عالی و زمینه ساز ارتقای جامعه است.

به منظور همسان سازی رعایت اصول اخلاقی در آموزش به سفارش معاونت آموزشی وزارت علوم و با همکاری انجمن علم اخلاق کاربردی ایران و مشارکت بسیاری از اعضای هیأت علمی، کارشناسان و دانشجویان سند حاضر تحت عنوان نظامنامه اخلاق در آموزش تدوین شده است.

این سند اخلاقی هدایتگر فعالیت‌های آموزشی در وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی کشور است. ما دانشگاهیان و دانشجویان سوگند وفاداری یادمی کنیم که وفادار و متعهد به نظامنامه اخلاق آموزش باشیم و از خداوند مهربان برای عمل به آن یاری می‌طلبیم. علاقمندان برای مشاهده این نظامنامه به صفحه معاونت آموزشی وزارت علوم مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *