اخبار داغ

عملیات گسترده علیه داعش در غرب عراق

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، نیروهای ارتش و حشد شعبی عراق امروز چهارشنبه یک خودرو بمبگذاری شده در شرق صلاح الدین کشف و خنثی کردند. اداره اطلاع رسانی حشد شعبی عراق در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای ارتش و نیروهای تیپ ۵۲ حشد شعبی یک خودرو بمبگذاری شده در شرق استان صلاح الدین کشف کردند. این […]

اشتراک گذاری
22 بهمن 1399
92 بازدید
کد مطلب : 26125

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، نیروهای ارتش و حشد شعبی عراق امروز چهارشنبه یک خودرو بمبگذاری شده در شرق صلاح الدین کشف و خنثی کردند.

اداره اطلاع رسانی حشد شعبی عراق در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای ارتش و نیروهای تیپ ۵۲ حشد شعبی یک خودرو بمبگذاری شده در شرق استان صلاح الدین کشف کردند. این خودرو در جبال ابتیره در شرق این استان رها شده بود و نیروهای امنیتی به دنبال دریافت اطلاعاتی به سوی آن رفتند و نیروهای خنثی کننده مواد منفجره اقدام به خنثی سازی و منفجر کردن آن کردند.

از سوی دیگر اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق امروز چهارشنبه از شروع عملیات نظامی گسترده علیه بازمانده های داعشی در مناطق غرب بغداد و جزیره الکرمه در استان الانبار و شرق دریاچه الثرثار واقع در مرزهای الانبار و صلاح الدین خبر داد.

در این بیانیه آمده است: صبح امروز عملیات گسترده ای در مناطق غرب بغداد، جزیره الکرمه و شرق دریاچه الثرثار با مشارکت نیروهای فرماندهی عملیات بغداد، سامراء و الانبار با مشارکت نیروهای حشد شعبی عراق در الانبار و سامراء و با حمایت نیروی هوایی عراق، آغاز شد.

اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد که این عملیات با هدف پاکسازی این مناطق از لوث داعش است.

حشد شعبی عراق هم در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای فرماندهی عملیات شرق الانبار حشد شعبی با مشارکت ارتش عراق، عملیاتی را علیه بازمانده های داعشی در غرب عراق آغاز کردند. در این عملیات نیروهای تیپ دوم و هفتم و ۲۷  حشد شعبی در شرق الانبار مشارکت دارند و هدف پاکسازی مناطق الثرثار و جزیره الکرمه در غرب عراق است.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *