اخبار داغ

بازتاب جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب در رسانه‌های خارجی

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت خودرویی و موتوری در رسانه‌های خارجی بازتاب داشت و این رسانه‌ها به پوشش آن پرداختند. به گزارش پایگاه تجهیزنیوز، برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت خودرویی و موتوری در رسانه‌های خارجی بازتاب داشت […]

اشتراک گذاری
22 بهمن 1399
116 بازدید
کد مطلب : 26130

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت خودرویی و موتوری در رسانه‌های خارجی بازتاب داشت و این رسانه‌ها به پوشش آن پرداختند.

به گزارش پایگاه تجهیزنیوز، برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت خودرویی و موتوری در رسانه‌های خارجی بازتاب داشت و این رسانه‌ها به پوشش آن پرداختند.

خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه با اشاره‌ای کوتاه به تاریخچه انقلاب اسلامی ایران، از جشن ۲۲ بهمن به عنوان یکی از اصلی ترین تعطیلات ملی ایران نام برد و افزود: امسال ایرانیان (به دلیل محدودیت‌های کرونایی) با خودروهایشان در راهپیمایی ویژه این روز شرکت می‌کنند.

این رسانه همچنین به عفو ۳ هزار و ۸۴۰ زندانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت چهل و دومین سالگرد این پیروزی بزرگ، اشاره کرد.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» هم در بازتاب این روز بزرگ، گزارش داد که ایران امروز چهارشنبه، چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به جای راهپیمایی، از طریق رژه خودروها، موتوسیکلت‌ها و دوچرخه‌ها گرامی داشت.

این خبرگزاری آمریکایی نوشت که دهها هزار نفر از مردم شهرها و روستاهای سراسر ایران قرار است با خودروها و موتوسیکلت‌های خود در بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مشارکت کنند.

آسوشیتدپرس در توصیف حال و هوای جشن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: خیابان‌ها با پرچم‌های بزرگ ایران و دریایی از بادکنک‌ها تزئین شده و سرودهای انقلابی و میهن‌پرستانه از بلندگوهایی پخش می‌شود که در سراسر مسیر دسته‌های خودرویی و موتوری قرار گرفته است.

بی بی سی هم  گزارش داد که بزرگداشت پیروزی انقلاب، امسال به شکلی متفاوت از سال های گذشته برگزار شد. این رسانه همچنین به نمایش موشک های ذولفقار، بصیر، دزفول و قیام در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن که به دلیل محدودیت های کرونایی به صورت موتوری و خودرویی انجام شد؛ اشاره کرد.

شبکه المنار لبنان هم با پوشش این راهپیمایی خودرویی و موتوری گزارش داد: صبح امروز راهپیمایی با خودرو و موتور سیکلت در تهران و شهرهای دیگر در سالگرد پیروزی انقلاب ایران، برگزار شد.

این شبکه لبنانی تصاویری از این راهپیمایی را هم به نمایش گذاشت.

شبکه‌های تلویزیونی الجزیره مباشر و المیادین با قطع برنامه‌های عادی خود، بخش‌هایی از راهپیمایی گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تهران را به صورت زنده پخش کردند.

این شبکه‌ها همچنین با پخش سخنان حسن روحانی رئیس جمهور ایران در این مراسم، جملاتی از سخنرانی او را به صورت خبر فوری و زیرنویس پوشش دادند.

شبکه المیادین لبنان گزارش داد: ایران چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت. در سالروز پیروزی انقلاب؛ ایران سه موشک بالستیک به نمایش گذاشت.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *