اخبار داغ

بازتاب جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب در رسانه‌های خارجی

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت خودرویی و موتوری در رسانه‌های خارجی بازتاب داشت و این رسانه‌ها به پوشش آن پرداختند. رگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت خودرویی و موتوری در رسانه‌های خارجی بازتاب داشت و این رسانه‌ها به […]

اشتراک گذاری
22 بهمن 1399
59 بازدید
کد مطلب : 25995

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت خودرویی و موتوری در رسانه‌های خارجی بازتاب داشت و این رسانه‌ها به پوشش آن پرداختند.

رگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت خودرویی و موتوری در رسانه‌های خارجی بازتاب داشت و این رسانه‌ها به پوشش آن پرداختند.

خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه با اشاره‌ای کوتاه به تاریخچه انقلاب اسلامی ایران، از جشن ۲۲ بهمن به عنوان یکی از اصلی ترین تعطیلات ملی ایران نام برد و افزود: امسال ایرانیان (به دلیل محدودیت‌های کرونایی) با خودروهایشان در راهپیمایی ویژه این روز شرکت می‌کنند.

این رسانه همچنین به عفو ۳ هزار و ۸۴۰ زندانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت چهل و دومین سالگرد این پیروزی بزرگ، اشاره کرد.

شبکه المنار لبنان هم با پوشش این راهپیمایی خودرویی و موتوری گزارش داد: صبح امروز راهپیمایی با خودرو و موتور سیکلت در تهران و شهرهای دیگر در سالگرد پیروزی انقلاب ایران، برگزار شد.

این شبکه لبنانی تصاویری از این راهپیمایی را هم به نمایش گذاشت.

شبکه المیادین لبنان هم گزارش داد: ایران چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

این شبکه لبنانی در ادامه به پوشش سخنرانی حسن روحانی به این مناسبت پرداخت.

المیادین همچنین گزارش داد: مردم ایران شب گذشته شعار «الله اکبر» سر دادند و مراسمی در مساجد این کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

النشره لبنان هم به پوشش سخنرانی حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان، به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *