اخبار داغ

هشت گرید جدید به سبد محصولات پتروشیمی خوزستان اضافه شد

مدیرعامل پتروشیمی خوزستان از تولید هشت گرید جدید از ابتدای سال ۹۸ تاکنون در این شرکت خبر داد و گفت: ۴۵ درصد درآمد این شرکت از محل فروش این محصولات جدید به دست آمده است. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، به نقل از شانا و شرکت ملی صنایع پتروشیمی، رضا صالح‌احمدی در حاشیه چهاردهمین […]

اشتراک گذاری
22 بهمن 1399
77 بازدید
کد مطلب : 26015

مدیرعامل پتروشیمی خوزستان از تولید هشت گرید جدید از ابتدای سال ۹۸ تاکنون در این شرکت خبر داد و گفت: ۴۵ درصد درآمد این شرکت از محل فروش این محصولات جدید به دست آمده است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، به نقل از شانا و شرکت ملی صنایع پتروشیمی، رضا صالح‌احمدی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با بیان این مطلب اظهار کرد: ۶۰ درصد محصولات عرضه شده پتروشیمی خوزستان در بورس کالا در سال ۹۹ مربوط به محصولاتی توسعه یافته و یا گرید جدید است.

وی با اشاره به اینکه پلی‌کربنات موجود در صنعت کلید و پریز تا پیش از این از آلمان و کره جنوبی وارد می‌شد که هم‌اکنون با داخلی‌سازی صورت گرفته بیشتر نیاز این گروه از پتروشیمی خوزستان تامین می‌شود، تصریح کرد: همچنین ۶۰ درصد مصرف پلی‌کربنات صنعت خودرو در بخش چراغ نیز از پتروشیمی خوزستان تامین می‌شود.

مدیرعامل پتروشیمی خوزستان از همکاری پتروشیمی خوزستان با یکی از شرکت‌های وابسته به هلال‌احمر برای ساخت فیلتر دیالیز خبر داد و گفت: بسیاری از آزمایش‌های مربوط به این بخش انجام شده و تاییدیه آن را گرفته‌ایم، امیدوارم تا یک‌ماه آینده بقیه تاییدیه تست‌های مربوط به این بخش را هم دریافت کرده و پلی‌کربناتی که تولید می‌کنیم در اختیار سازندگان لوازم پزشکی قرار دهیم.

صالح‌احمدی با اشاره به همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان افزود: طی جلسه‌هایی که با همکاری نهاد ریاست جمهوری با تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار کرده‌ایم بنا داریم محصول جدیدی با همکاری این شرکت‌ها از رزین‌اپوکسی بسازیم.

وی ادامه داد: امیدوارم تا ۱۵ روز آینده با پیشنهادهایی که از شرکت‌های دانش بنیان و پژوهشی برای توسعه محصولات جدید دریافت می‌کنیم، بتوانیم برای تولید گریدهای جدید برنامه‌ریزی کنیم  و آنها را به سبد محصولاتمان اضافه کنیم.

مدیرعامل پتروشیمی خوزستان ماموریت اصلی این پتروشیمی را تامین نیاز بازارهای داخلی عنوان کرد و گفت: چنانچه تولیدهای ما بیشتر از تقاضای موجود در بازار باشد آن‌ها را صادر خواهیم کرد. هم اکنون نیز با مازاد تولیدمواجه هستیم و از بهمن‌ماه در حال بازاریابی برای صادرات محصولاتمان هستیم.

چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با شعار «کسب‌وکار جهانی» یکشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و امروز (۲۲ بهمن‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *