اخبار داغ

روستای مال آقا شهرستان باغملک

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، شهرستان باغملک، یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب غربی ایران است. این شهرستان با شهرستان‌های رامهرمز، ایذه، و شهرستان هفتکل هم‌ مرز است. مرکز این شهرستان، شهر باغ‌ملک است. این شهر مرکز شهرستان باغ‌ملک است و در شرق استان خوزستان قرار گرفته‌است. شهرستان باغ‌ملک، یکی از شهرستان‌های استان […]

اشتراک گذاری
21 بهمن 1399
77 بازدید
کد مطلب : 145753

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، شهرستان باغملک، یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب غربی ایران است. این شهرستان با شهرستان‌های رامهرمز، ایذه، و شهرستان هفتکل هم‌ مرز است. مرکز این شهرستان، شهر باغ‌ملک است.

این شهر مرکز شهرستان باغ‌ملک است و در شرق استان خوزستان قرار گرفته‌است. شهرستان باغ‌ملک، یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب غربی ایران است.باغملک بخشی از شهرستان ایذه بود که در سال ۱۳۷۱ از آن جدا شده و تبدیل به شهرستان شد. خوزستان با شهرستان‌های رامهرمز، ایذه، هفتگل، مسجد سلیمان است و با استان‌های چهار محال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هم‌مرز است.

روستای مال آقا از توابع شهرستان باغملک در شمال استان خوزستان است و فاصله‌ای تقریبا ۱٫۵ ساعته با اهواز دارد. مسیر زیبا و پر پیچ و خم در میان کوه‌ها نشان از بکر بودن منطقه و زیبایی آن دارد. رودخانه زیبایی که از میان باغ‌های این روستا می‌گذرد فضایی رویایی برای استراحت در دامان طبیعت و فرار از دغدغه‌های زندگی شهری پدید می‌آورد. درختان انار و انگور در دامنه کوه‌ها و سرسبزی محیط که تا چشم کار می‌کند دیده می‌شود. این روستا بدون تردید از جاهای دیدنی باغملک و خوزستان است که نباید از دیدن آن را از دست دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *