اخبار داغ

در حرکت های جهادی برای اجرای پروژه‌های عمرانی، بایستی نگاهی فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، نشست شورای برنامه ریزی گروه جهادی شهید همت خوزستان با حضور هسته مرکزی آن به مناسبت دهه فجر برگزار شد. گروه‌ جهادی شهید همت در کنار بنیاد علوی برای اجرای برنامه‌ها ی محرومیت زدایی و پروژه‌های مختلف در شهرستان های محروم استان خوزستان ضمن اعلام آمادگی از تمام توان […]

اشتراک گذاری
21 بهمن 1399
106 بازدید
کد مطلب : 25942

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، نشست شورای برنامه ریزی گروه جهادی شهید همت خوزستان با حضور هسته مرکزی آن به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

گروه‌ جهادی شهید همت در کنار بنیاد علوی برای اجرای برنامه‌ها ی محرومیت زدایی و پروژه‌های مختلف در شهرستان های محروم استان خوزستان ضمن اعلام آمادگی از تمام توان تخصصی جهادی خود نیز استفاده خواهد کرد.

مدیر گروه جهادی شهید همت استان خوزستان با بیان اینکه بنیاد علوی در جهت رفع محرومیت و اجرای پروژه‌های بیشتر در مناطق محروم فعالیت می‌کند افزود: بنیاد علوی در بعضی از استان‌ها پروژه‌هایی را اجرا کرده است که خوشبختانه برای استان خوزستان هم طرح هایی را مد نظر گرفته است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بایستی از ظرفیت‌های بنیاد علوی برای اجرای هر چه بهتر پروژه‌های محرومیت زدایی در استان مظلوم و محروم خوزستان که در حوزه‌های مختلف تدارک دیده شده است، بهره ببریم.

حمید رضا اکبری با بیان اینکه گروه‌های جهادی به سمت تخصصی شدن پیش می‌روند گفت: استفاده از افراد متخصص در هر حوزه کاری، منجر به افزایش راندمان و افزایش سطح کیفی فعالیت‌ها خواهد شد.

وی افزود: در برخی از کارگروه‌ها مثل پزشکی و سلامت، عمران، فرهنگی و اجتماعی، بیش از هر جای دیگر به جذب نیروهای متخصص وانقلابی نیازمندیم، چرا که بدون حضور افرادی متخصص و با تجربه، به آن نقطه ایده آل و افق روشنی که ترسیم کرده دست نخواهیم یافت.

اکبری در ادامه با تقدیر از همکاری و همفکری مسولین استانی همسو با حرکت های محرومیت زدایی و مسول بنیاد علوی شهرستان شادگان گفت: مسلماً با همکاری هم و با همدلی که موجود است، قدم‌های مثبتی در جهت محرومیت زدایی برداشته خواهد شد.

اکبری در ادامه این نشست با بیان اینکه هر جا یی که گروه‌های جهادی تخصصی حضور داشته‌اند، نتیجه کار ملموس‌تر بوده است، گفت: از تخصص و تجربیات گروه‌ جهادی شهید همت استان برای اجرای هر چه بهتر پروژه‌های محرومیت زدایی در مناطق محروم ، استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: بنیان انقلاب اسلامی، ارزشی و فرهنگی است و امام راحل با تکیه بر تبلیغ فکری و اثرگذاری فرهنگی، توانست جوانان و مردم را به سمت یک انقلاب عظیم سوق دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *