اخبار داغ

جشن های دهه فجر جلوه بی نظیر حمایت و اعتماد مردم است

شیراز – نماینده ولی فقیه و استاندار فارس طی بیانیه ای اعلام کردند که جشن‌های مردمی دهه‌ فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن سالهای گذشته، نمونه‌ای از جلوه‌های بی نظیرِ حمایت و اعتماد مردمی، بوده است. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، آیت الله لطف الله دژکام و عنایت الله رحیمی به مناسبت […]

اشتراک گذاری
21 بهمن 1399
109 بازدید
کد مطلب : 25963

شیراز – نماینده ولی فقیه و استاندار فارس طی بیانیه ای اعلام کردند که جشن‌های مردمی دهه‌ فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن سالهای گذشته، نمونه‌ای از جلوه‌های بی نظیرِ حمایت و اعتماد مردمی، بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، آیت الله لطف الله دژکام و عنایت الله رحیمی به مناسبت ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و دوم بهمن، روزِ جشنِ پیروزی حق بر باطل و طلیعه‌ی تحققِ اراده‌ی الهی و خواستِ ملتِ بزرگ ایران برای تعیینِ سرنوشتِ خویش و درخشش خورشیدِ انقلاب اسلامی بود.

انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به عنوان رخدادِ مهمِ عصرِ حاضر، پس از یک سده مبارزه و جانفشانی، در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و ملت بزرگ ایران از سیطره‌ی ستم، نجات یافتند؛ به فرمایش مقام معظم رهبری: روز ۲۲ بهمن، روز نجات ملت ایران و روز شکوفایی و پیروزی بزرگ‌ترین انقلابِ دورانِ تاریخِ ما از شروع اسلام تا امروز است.

خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه‌ی گذشته، همواره از پشتیبانی و حمایت مردمی برخوردار بوده و جشن‌های مردمیِ دهه‌ی مبارک فجرِ انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمنِ سال‌های گذشته، نمونه‌ای بارز از این جلوه‌های بی نظیرِ حمایت و اعتماد مردمی، بوده است.

امسال نیز با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوعِ ویروس کرونا، انشاالله متناسب با شرایط، ضمن رعایت دستورالعمل‌ها، مردمِ فهیمِ فارس، با بزرگداشتِ یوم الله ۲۲ بهمن، در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ابراز وفاداری به آرمان‌های بلند الهی و انسانی امام راحل عظیم الشأن، اهتمام جدّی، مبذول خواهند داشت و در راهپیمایی خودرویی یا موتوری و یا از طریق فضای مجازی، پیامِ رسایِ وفاداری و حمایت از نظام عزیزِ جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان، خواهند رساند.

ضمنِ تبریک ایام الله بیست و دوم بهمن، از آحادِ مردم شریف فارس جهتِ بزرگداشتِ این روزِ بزرگ و تجدید عهد با آرمان‌های پُرافتخارِ شهدای گرانقدر، دعوت به عمل می‌آوریم.

امیدواریم در روز موعود، تمام عزت طلبان و دلسوزانِ نظام، در تداوم مسیرِ عزت و عظمتِ ایران اسلامی، همچون گذشته، با حضور در صحنه، عزم، اراده، مقاومت، ایستادگی و پافشاری بر آرمان‌ها و ارزش‌های الهی و انسانی را به منصّه‌ ظهور برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *