اخبار داغ

معرفی نرم افزار OPENLCA

OPENLCA، یک نرم‌افزار Opensource، برای ارزیابی چرخه حیات (LCA) و ارزیابی پایداری می‌باشد که از سال ۲۰۰۶ توسط شرکت Greendelta توسعه‌یافته است (www.greendelta.com). به دلیل opensource بودن، این نرم‌افزار، به‌طور رایگان و بدون هزینه‌های مجوز در دسترس همگان می‌باشد (openlca.org). source code آن می‌تواند توسط هر فرد دیده و تغییر داده شود. علاوه بر این، […]

اشتراک گذاری
19 بهمن 1399
243 بازدید
کد مطلب : 25363

OPENLCA، یک نرم‌افزار Opensource، برای ارزیابی چرخه حیات (LCA) و ارزیابی پایداری می‌باشد که از سال ۲۰۰۶ توسط شرکت Greendelta توسعه‌یافته است (www.greendelta.com). به دلیل opensource بودن، این نرم‌افزار، به‌طور رایگان و بدون هزینه‌های مجوز در دسترس همگان می‌باشد (openlca.org). source code آن می‌تواند توسط هر فرد دیده و تغییر داده شود. علاوه بر این، کاربرد نرم‌افزار، آن را برای استفاده با داده‌های حساس، مناسب ساخته است. نرم‌افزار به‌خوبی هر مدلی را که ساخته‌شده، می‌تواند به‌طور رایگان تا زمان مجوز دیتابیس به اشتراک بگذارد.

OPENLCA می‌تواند برای موارد زیر استفاده گردد:

-ارزیابی چرخه حیات اجتماعی (S-LCA)، هزینه چرخه حیات (LCC)، ارزیابی چرخه حیات (LCA)

-ردپاهای آب و کربن

-اعلام محصول محیطی (EPD)

-آژانس حفاظت محیط‌زیست (EPA) و طراحی برای برچسب‌گذاری محیط

-سیاست تولید یکپارچه (IPP)

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نرم افزار و سفارش کتاب آموزش و راهنمای جامع نرم افزار OPENLCA می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:

ایمیل: ALIREZARSTKRD@YAHOO.COM

یا به سایت زیر مراجعه نمایید:

http://omranclinic.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *