اخبار داغ

دکتر سید وحید سعادت به جمع کمیته داوران اولین کنفرانس ملی مدیریت ، اقتصاد و علوم اسلامی پیوست

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز دکتر سید وحید سعادت به جمع کمیته داوران اولین کنفرانس ملی مدیریت ، اقتصاد و علوم اسلامی پیوست. اولین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی(NCMEIS2021) نخستین و معتبرترین کنفرانس در حوزه مطالعات مدیریت اقتصاد و علوم اسلامی می باشد. این کنفرانس در نظر دارد نتایج تحقیقات در زمینه های […]

اشتراک گذاری
19 بهمن 1399
73 بازدید
کد مطلب : 25145

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز دکتر سید وحید سعادت به جمع کمیته داوران اولین کنفرانس ملی مدیریت ، اقتصاد و علوم اسلامی پیوست.

اولین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی(NCMEIS2021) نخستین و معتبرترین کنفرانس در حوزه مطالعات مدیریت اقتصاد و علوم اسلامی می باشد. این کنفرانس در نظر دارد نتایج تحقیقات در زمینه های نظری، تجربی و کاربردی علوم مدیریتی، اقتصادی، انرژی و علوم اسلامی در این سه عرصه بسیار مهم را منتشر کند. امکان شرکت مجازی در کنفرانس از سراسر ایران و جهان فراهم شده است. دبیرخانه کنفرانس،  اساتید، حوزه های علمیه، طلاب، دانشجویان، فرهنگیان، کارکنان، محققان و دانشمندان برجسته در حوزه های مورد علاقه از سراسر جهان را به شرکت در کنفرانس و ارایه نتایج تحقیقات خود دعوت می کند. محورهای کنفرانس برای ارسال مقاله شامل موارد زیر است ولی محدود به آن نمی شود:

مجموعه مدیریت

مجموعه اقتصاد و انرژی 

علوم اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *