اخبار داغ

درباره دسترسی ترامپ به گزارش های محرمانه تصمیم گیری می شود

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، به نقل از اسپوتنیک، «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید می گوید مسئولیت تصمیم گیری درباره دسترسی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به گزارش های محرمانه به مقامات اطلاعاتی واگذار شده است. وی در این باره افزود: جو بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا نگرانی خود را از بابت […]

اشتراک گذاری
19 بهمن 1399
41 بازدید
کد مطلب : 25122

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، به نقل از اسپوتنیک، «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید می گوید مسئولیت تصمیم گیری درباره دسترسی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به گزارش های محرمانه به مقامات اطلاعاتی واگذار شده است.

وی در این باره افزود: جو بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا نگرانی خود را از بابت دسترسی ترامپ به اطلاعات حساس، ابراز کرده حال آنکه اعتماد عمیقی به تیم اطلاعاتی خود برای تصمیم گیری درباره نحوه ارائه گزارش ها به ترامپ دارد.

این در حالی است که بایدن در مصاحبه با شبکه سی بی اس، گفته بود ترامپ دمدمی مزاج است و شایستگی ندارد به اطلاعات طبقه بندی شده ای دسترسی داشته باشد که طبق رسم معمول در اختیار روسای جمهور پیشین آمریکا قرار می گیرد.

این اظهارات در حالی ایراد شد که دادگاه استیضاح ترامپ به اتهام تحریک هوادارانش به شورش، از روز سه شنبه در مجلس سنا آغاز خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *