اخبار داغ

اینستاگرام به زودی از قابلیت استوری عمودی رونمایی خواهد کرد

اطلاعاتی در مورد کد منبع اینستاگرام منتشر شده که نشان می‌دهد اینستاگرام در حال توسعه قابلیت جدیدی است که در آن امکان گذاشتن استوری به صورت عمودی امکان‌پذیر خواهد شد. پس از انتشار این مطالب اینستاگرام نیز به طور رسمی این موضوع را تایید کرده است. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، قابلیت جدید اینستاگرام استوری عمودی است […]

اشتراک گذاری
19 بهمن 1399
114 بازدید
کد مطلب : 25280

اطلاعاتی در مورد کد منبع اینستاگرام منتشر شده که نشان می‌دهد اینستاگرام در حال توسعه قابلیت جدیدی است که در آن امکان گذاشتن استوری به صورت عمودی امکان‌پذیر خواهد شد. پس از انتشار این مطالب اینستاگرام نیز به طور رسمی این موضوع را تایید کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، قابلیت جدید اینستاگرام استوری عمودی است که پیش از این در شبکه اجتماعی تیک تاک استفاده شده بود. با توجه به اینکه در شبکه‌های اجتماعی اسکرول کردن به صورت عمودی است استفاده از استوری به صورت عمودی نیز می تواند بسیار جذاب باشد. این موضوع پیش از این قابل توجه تیک تاک بوده و هم اکنون اینستاگرام نیز به دنبال استفاده از این قابلیت در شبکه اجتماعی خود است.

 یک توسعه دهنده در توییتر با کنترل کد منبع اینستاگرام متوجه شد این شرکت در حال اضافه کردن استوری عمودی به پلتفرم خود می باشد. با توجه به اینکه این قابلیت هنوز به طور کامل رونمایی نشده امکان توضیح نحوه کارکرد آن امکان پذیر نیست. پیش از انتشار این موضوع یکی از نمایندگان اینستاگرام در مورد آن عنوان کرد: قابلیت استوری عمودی به‌زودی توسعه یافته و در این پلتفرم مورد استفاده قرار می گیرد. این قابلیت تنها در مراحل اولیه قرار داشته و امکان استفاده از آن برای عموم وجود ندارد. هنوز زمان دقیق عرضه این فناوری توسط اینستاگرام نیز مشخص نشده است.

منبع : techna.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *