اخبار داغ

ایرباس هیچ سفارشی برای هواپیمای جدید دریافت نکرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، به نقل از اسپوتنیک، طبق گزارش ماهانه شرکت هواپیماسازی ایرباس، این شرکت در ماه ژانویه نتوانسته است هیچ سفارشی برای هواپیماهای جدید خود به دست بیاورد. این نشان می‌دهد فشار بحران کرونا بر مسافرت و صنعت هوانوردی ادامه دارد. البته در این گزارش اشاره شده است که ایرباس […]

اشتراک گذاری
19 بهمن 1399
95 بازدید
کد مطلب : 25146

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، به نقل از اسپوتنیک، طبق گزارش ماهانه شرکت هواپیماسازی ایرباس، این شرکت در ماه ژانویه نتوانسته است هیچ سفارشی برای هواپیماهای جدید خود به دست بیاورد. این نشان می‌دهد فشار بحران کرونا بر مسافرت و صنعت هوانوردی ادامه دارد.

البته در این گزارش اشاره شده است که ایرباس در ماه ژانویه ۲۱ هواپیما را به ۱۵ مشتری خود تحویل داده است.

برای درک بهتر شرایط سخت شرکت ایرباس باید یادآور شویم که در ژانویه گذشته این شرکت توانسته بود سفارش ساخت ۱۲۰ هواپیما را به دست آورد و ۳۰ هواپیما را هم به مشتریان خود تحویل دهد.

همچنین در گزارش جدید ایرباس اعلام شد که این شرکت در کل سال گذشته ۵۶۶ هواپیما را به مشتریان خود تحویل داده است که این ۳۴ درصد کمتر از سال ۲۰۱۹ است.

گزارشات ماهانه شرکت نشان می‌دهد در سال گذشته با اعلام همه‌گیری کرونا تعداد سفارشات دریافتی و هواپیماهای تحویلی ایرباس در نیمه اول سال با سقوط شدیدی روبرو شده است و در نیمه دوم با تحویل ۸۹ هواپیما تنها در ماه دسامبر، روند ریکاوری آغاز شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *