اخبار داغ

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهوازخبرداد؛افزایش ۲برابری ابتلا ب کرونا درخوزستان /شادگان دروضعیت نگران کننده ای قرارگرفته است

فرهاد ابول نژادیان شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در جمع اصحاب رسانه، از موج جدید ویروس کرونا در استان، و خطرات ناشی از آن هشدار داد‌. او با بیان اینکه با افزایش تعداد بیماران بستری مبتلابه کرونا، ظرفیت بیمارستان رازی اهواز تکمیل شد، افزود: بیمارستان‌های گلستان، سینا و امیرالمؤمنین اهواز نیز، به‌منظور پذیرش بیماران مبتلا به کرونا، […]

اشتراک گذاری
18 بهمن 1399
84 بازدید
کد مطلب : 25032

فرهاد ابول نژادیان شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در جمع اصحاب رسانه، از موج جدید ویروس کرونا در استان، و خطرات ناشی از آن هشدار داد‌.

او با بیان اینکه با افزایش تعداد بیماران بستری مبتلابه کرونا، ظرفیت بیمارستان رازی اهواز تکمیل شد، افزود: بیمارستان‌های گلستان، سینا و امیرالمؤمنین اهواز نیز، به‌منظور پذیرش بیماران مبتلا به کرونا، آماده خدمت‌رسانی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ضمن ابراز نگرانی از پایین آمدن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم خوزستان، گفت: متأسفانه تعداد مبتلایان به کرونا و آمار افراد بستری شده در استان، نسبت به دو هفته گذشته ۲ برابر شده است.

وی در پایان اضافه کرد: وضعیت در شادگان بسیار نگران کننده و روند بستری بیماران کرونایی در این شهرستان، به میزان قابل‌توجهی افزایش ‌یافته است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *