اخبار داغ

دکتر سید وحید سعادت به جمع کمیته علمی و داوران اولین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری پیوست

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز دکتر سید وحید سعادت معاون طرح و برنامه بنیاد کرامت رضوی به جمع کمیته علمی و داوران اولین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری پیوست . اولین کنفرانس  ملی مدیریت و صنعت گردشگری از معتبرترین کنفرانس ها در حوزه مطالعات مدیریت و گردشگری می باشد. این کنفرانس توسط  موسسه پژوهشی مدیریت […]

اشتراک گذاری
18 بهمن 1399
101 بازدید
کد مطلب : 24871

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز دکتر سید وحید سعادت معاون طرح و برنامه بنیاد کرامت رضوی به جمع کمیته علمی و داوران اولین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری پیوست .

اولین کنفرانس  ملی مدیریت و صنعت گردشگری از معتبرترین کنفرانس ها در حوزه مطالعات مدیریت و گردشگری می باشد. این کنفرانس توسط  موسسه پژوهشی مدیریت مدبر با مشارکت سایر دانشگاهها و انجمن های علمی معتبر کشور برگزار می شود در نظر دارد نتایج تحقیقات در زمینه های نظری، تجربی و کاربردی علوم مدیریتی، صنعت گردشگری و گردشگری سلامت در این سه عرصه بسیار مهم را منتشر کند. دبیرخانه کنفرانس، اساتید، دانشجویان، فرهنگیان، مدیران و کارکنان بخش های دولتی و خصوی، محققان، مهندسان و دانشمندان برجسته در حوزه های مورد علاقه از سراسر جهان را به شرکت در کنفرانس و ارایه نتایج تحقیقات خود دعوت می کند. محورهای کنفرانس برای ارسال مقاله شامل موارد زیر است ولی محدود به آن نمی شود:

مجموعه مدیریت

صنعت گردشگری  

گردشگری سلامت

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *