اخبار داغ

صحبت‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره لایحه بودجه بنزینی بر آتش مجلس بود.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: صحبت‌های امروز رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره لایحه بودجه بنزینی بر آتش مجلس بود. حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جو حاکم در مجلس در جریان بررسی بودجه ۱۴۰۰ اظهارداشت: مجلس بنا داشت تا […]

اشتراک گذاری
16 بهمن 1399
80 بازدید
کد مطلب : 24392

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: صحبت‌های امروز رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره لایحه بودجه بنزینی بر آتش مجلس بود.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جو حاکم در مجلس در جریان بررسی بودجه ۱۴۰۰ اظهارداشت: مجلس بنا داشت تا کلیات بودجه را تائید کند اما صحبت‌های امروز رئیس سازمان برنامه و بودجه بنزینی بر آتش شد و همین امر باعث شد تا نمایندگان مصمم بر رد کلیات لایحه بودجه شوند.

وی ادامه داد: اتفاقاً دولت دنبال رد کلیات لایحه بودجه است چرا که کمیسیون تلفیق بودجه بسیاری از موارد آن را تغییر داده و دولت با اصلاحات و تغییرات انجام شده مخالف است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: دولت می‌خواهد لایحه اصلاح شده رأی نیاورد تا بتواند کار خود را انجام و مقاصد خود را دنبال کند، در واقع دولت می‌خواهد با همان سه دوازدهمی کردن بودجه جلو برود.

منبع : فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *