اخبار داغ

دستور ارتش میانمار برای مسدود شدن فیس‌بوک

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در پی افزایش پویش نافرمانی مدنی از زمان وقوع کودتا در روز دوشنبه، ارتش میانمار دستور بسته شدن صفحات فیس‎بوک و قطع دسترسی‌ها به این شبکه اجتماعی را به شرکت‌های مخابراتی محلی داده است. با صدور این دستور ارتش میانمار، وزارت حمل و نقل و ارتباطات این کشور روز […]

اشتراک گذاری
16 بهمن 1399
59 بازدید
کد مطلب : 24286

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در پی افزایش پویش نافرمانی مدنی از زمان وقوع کودتا در روز دوشنبه، ارتش میانمار دستور بسته شدن صفحات فیس‎بوک و قطع دسترسی‌ها به این شبکه اجتماعی را به شرکت‌های مخابراتی محلی داده است.

با صدور این دستور ارتش میانمار، وزارت حمل و نقل و ارتباطات این کشور روز چهارشنبه مسدود کردن دسترسی به فیس‌بوک تا هفتم فوریه را به شرکت‌های مخابراتی اطلاع داد و گفت که این سایت به بی ثباتی کشور می‌افزاید.
ارتش میانمار بامداد دوشنبه پس از ادعای بروز تقلب در انتخابات، دست به بازداشت گسترده مقامات بلندپایه این کشور زده است. ارتش میانمار رسما اعلام کرد که این بازداشت‌ها در واکنش به آنچه تقلب در انتخابات اخیر خواند،  صورت گرفته است.

پس از بازداشت مسئولان بلندپایه میانمار از جمله رئیس حزب حاکم، بیانیه‌ها در فضای مجازی در رابطه با نافرمانی مدنی به سرعت انتشار یافت.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *