اخبار داغ

تروریسم داخلی از بزرگترین چالش های پیش روست

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، و به نقل از سی‌ان‌ان، «آلخاندرو مایورکاس»، وزیر امنیت داخلی آمریکا تاکید کرد که تروریسم داخلی یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که ایالات متحده با آن مواجه است به ویژه اینکه تهدید همچنان وجود دارد. مایورکاس گفت: «دیدن شورش و اقدامات وحشتناک ششم ژانویه نه تنها در سطح شخصی […]

اشتراک گذاری
16 بهمن 1399
52 بازدید
کد مطلب : 24344

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، و به نقل از سی‌ان‌ان، «آلخاندرو مایورکاس»، وزیر امنیت داخلی آمریکا تاکید کرد که تروریسم داخلی یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که ایالات متحده با آن مواجه است به ویژه اینکه تهدید همچنان وجود دارد.

مایورکاس گفت: «دیدن شورش و اقدامات وحشتناک ششم ژانویه نه تنها در سطح شخصی ویرانگر بود‌، بلکه در من تعهدی برای تلاش مضاعف جهت مبارزه با نفرت و مبارزه با یکی از بزرگ‌ترین تهدیدهایی ایجاد کرده که در حال حاضر در کشورمان با آن مواجه است و آن تروریسم داخلی است.»

وی تاکید کرد که تهدید تروریسم داخلی همچنان ادامه دارد و وزارتخانه به همکاری با شرکای خود در سطح دولت و شرکای محلی برای مبارزه با آن ادامه خواهد داد.

مایورکاس افزود: «یکی از چالش هایی که با آن روبرو هستیم، تعیین مرز میان سخنان نفرت‌انگیز و رفتار نفرت‌انگیز است.»

وی که رئیس گروه ویژه‌ برای جمع کردن خانواده‌های پراکنده در مرز آمریکا و مکزیک خواهد بود، تاکید کرد که ظلم دولت پیشین پایان یافته است.

این وزیر آمریکایی افزود: «من یک پدر، همسر، یک پسر و یک برادر هستم. تاکنون دردی به سختی جدا کردن خانواده‌ها از یکدیگر نشنیده‌ام. مسئولیت ما اتحاد مجدد خانواده‌ها و حمایت و تسهیل بهبودی آن‌ها است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *