اخبار داغ

رئیسی: مسئولیت عوارض و مرگ احتمالی تزریق واکسن کرونای روسی با خود افراد است

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، معاون بهداشت وزارت بهداشت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از کسانی که واکسن کرونای روسی اسپوتنیک‌وی را تزریق می‌کنند، رضایت‌نامه گرفته می‌شود یا خیر؟ گفت: «این واکسن برای گروه‌های پرخطر رایگان خواهد بود. برنامه‌ای هم برای گرفتن رضایت‌نامه نداریم و هر کسی دوست دارد، می‌تواند این واکسن […]

اشتراک گذاری
15 بهمن 1399
93 بازدید
کد مطلب : 24176

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، معاون بهداشت وزارت بهداشت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از کسانی که واکسن کرونای روسی اسپوتنیک‌وی را تزریق می‌کنند، رضایت‌نامه گرفته می‌شود یا خیر؟ گفت: «این واکسن برای گروه‌های پرخطر رایگان خواهد بود. برنامه‌ای هم برای گرفتن رضایت‌نامه نداریم و هر کسی دوست دارد، می‌تواند این واکسن را بزند و اجباری نیست. بنابراین اگر کسی در اولویت تزریق واکسن باشد، می‌تواند بزند یا نزند.»

وی افزود: «مسئولیت تزریق این واکسن با فردی است که آن‌ را دریافت می‌کند. ممکن است این واکسن در برخی افراد عوارضی هم ایجاد کند اما تزریق این واکسن داوطلبانه است و سازمان غذا و دارو هم آن‌ را تائید کرده است. هیچ مسئولیتی از بابت عوارض و مرگ احتمالی متوجه شرکت سازنده نخواهد بود.»

منبع: صدای دانشجو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *