اخبار داغ

اقتصاد اروپا در ۳ ماهه چهارم ۲۰۲۰ آب رفت

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ،به نقل از رویترز، تخمین‌های اولیه نشان می‌دهد اقتصاد منطقه یورو در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ تحت فشار موج دوم کرونا آب رفته است و انتظار می‌رود در سه ماهه اول ۲۰۲۱ با افت دیگری که احتمالاً شدیدتر هم خواهد بود روبرو شود. یوروسَت، اداره آمار اتحادیه اروپا، اعلام […]

اشتراک گذاری
15 بهمن 1399
76 بازدید
کد مطلب : 24142

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ،به نقل از رویترز، تخمین‌های اولیه نشان می‌دهد اقتصاد منطقه یورو در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ تحت فشار موج دوم کرونا آب رفته است و انتظار می‌رود در سه ماهه اول ۲۰۲۱ با افت دیگری که احتمالاً شدیدتر هم خواهد بود روبرو شود.

یوروسَت، اداره آمار اتحادیه اروپا، اعلام کرد طبق تخمین‌های اولیه تولید ناخالص داخلی ۱۹ کشور عضو منطقه یورو در ۳ ماهه چهارم ۰.۷ درصد نسبت به سه ماهه قبل و ۵.۱ درصد نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل کاهش یافته است.

این در حالی است که اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز پیش‌بینی کرده بودند اقتصاد منطقه یورو در این سه ماهه نسبت به سه ماهه قبلی یک درصد سقوط کند و نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل هم ۵.۴ درصد پایین بیاید.

کریستوف ویل، اقتصاددان کامرزبانک اعلام کرد: در سه ماهه اول ۲۰۲۱ افت اقتصاد منطقه یورو شدیدتر خواهد بود هر چند این سقوط به اندازه سقوط اقتصادی نیمه اول ۲۰۲۰ نخواهد بود. ریکاوری اقتصاد اروپا هم دوباره از بهار آغاز خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *