اخبار داغ

بودجه ۱۴۰۰ برای مدیریت اقتصاد در شرایط جنگ اقتصادی تدوین شده است

رئیس‌جمهوری با انتقاد از تغییر در شاکله و محورهای اصلی لایحه بودجه گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۰ برای مدیریت اقتصاد کشور در شرایط جنگ اقتصادی و هموار شدن مسیر توسعه تدوین شده است. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (سه‌شنبه، ۱۴ بهمن‌ماه) در نشست ستاد هماهنگی […]

اشتراک گذاری
14 بهمن 1399
95 بازدید
کد مطلب : 23878

رئیس‌جمهوری با انتقاد از تغییر در شاکله و محورهای اصلی لایحه بودجه گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۰ برای مدیریت اقتصاد کشور در شرایط جنگ اقتصادی و هموار شدن مسیر توسعه تدوین شده است.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (سه‌شنبه، ۱۴ بهمن‌ماه) در نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در نشست درباره تغییرات انجام شده در لایحه بودجه دولت در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و آثار منفی این تغییرات بر اقتصاد کشور گفت: بارها ازسوی دولت بر ضرورت حفظ ارکان اصلی لایحه بودجه تاکید شده و مواردی نظیر مبارزه با رانت، کاهش تورم، تقویت ارزش پول ملی و حمایت از معیشت مردم و تامین کالاهای اساسی در این لایحه مورد اهتمام جدی دولت بوده است.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه لایحه بودجه ۱۴۰۰ برای مدیریت اقتصاد کشور در شرایط جنگ اقتصادی و برای مدیریت مسیر توسعه تدوین شده است، افزود: از نظر دولت تغییر در شاکله و محورهای اصلی لایحه بودجه ۱۴۰۰ می‌تواند صدمات جدی به معیشت مردم و مسیر توسعه و مدیریت اقتصاد کشور وارد کند.

در این نشست، گزارش بانک مرکزی از بازار ارز و کالا ارائه و تصمیم‌های لازم برای تقویت حرکت در مسیر کاهش انتظارهای تورمی گرفته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *