اخبار داغ

رژه ورزشکاران در بازیهای پارالمپیک با دو پرچمدار انجام می شود

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، هادی رضایی در نشست خبری که امروز دوشنبه در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، گفت: آخرین ایمیل را در مورد بازی‌های توکیو روز گذشته دریافت کردیم و بازهم بر برگزاری بازی‌ها تاکید شد. طی سه روز گذشته دستورالعمل فنی بازی‌ها ابلاغ شد که بعد از ترجمه در […]

اشتراک گذاری
13 بهمن 1399
42 بازدید
کد مطلب : 23573

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، هادی رضایی در نشست خبری که امروز دوشنبه در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، گفت: آخرین ایمیل را در مورد بازی‌های توکیو روز گذشته دریافت کردیم و بازهم بر برگزاری بازی‌ها تاکید شد. طی سه روز گذشته دستورالعمل فنی بازی‌ها ابلاغ شد که بعد از ترجمه در اختیار مسئولان رشته‌ها قرار می‌گیرد.

سرپرست کاروان پارالمپیک با یادآوری تغییرات اعمال شده در شیوه برگزاری بازی‌های توکیو گفت: برنامه مربوط به افتتاح پرچم کشورها که همیشه پیش از افتتاحیه در دهکده انجام می‌شد به طور کامل حذف شده است.

به گفته وی در این دوره بازی‌های پارالمپیک و برای نخستین بار کاروان هر یک از کشورها با دو پرچمدار زن و مرد رژه خواهد رفت.

رضایی با یادآوری اینکه افتتاحیه و اختتامیه بازی‌های پارالمپیک به ترتیب ٢ و ١۴ شهریورماه ١۴٠٠ برگزار می‌شود، ادامه داد: به خاطر کرونا تغییراتی در ظرفیت برخی اماکن مانند غذاخوری بازی‌های پارالمپیک ایجاد شده است، در کل تمام پیش بینی‌ها بر اساس بیماری کرونا انجام می‌شود. برگزارکنندگان بازی‌ها هر ماه به صورت اختصاصی با مسئولان کشورها ارتباط دارند. ٢٢ بهمن نشست با ایران انجام می‌شود.

سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک توکیو همچنین توضیحاتی در رابطه با ثبت نام لیست بلند این کاروان و کلاس بندی ورزشکاران ارائه کرد.

وی با بیان اینکه از طرف کمیته پارالمپیک اینگونه پیش بینی شده که رشته و ورزشکاران شانس مدال تا پیش از اعزام به توکیو در تورنمنت‌های بین المللی شرکت داشته باشند، خاطرنشان کرد: به طور مثال برای شانس مدال طلا ٢ اعزام و شانس مدال نقره یک اعزام پیش بینی شده اما منوط به اینکه تورنمنت مربوطه ویژگی لازم را داشته باشد. در هر صورت بودجه موردنظر پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه برای نخستین بار برگزارکنندگان بازی‌های المپیک و پارالمپیک یکسان هستند و این دو رویداد را با یک شعار برگزار می‌کنند، در مورد ارائه واکسن به کاروان‌های پارالمپیک گفت: هر تصمیمی در مورد المپیک گرفته شود در مورد پارالمپیک هم اجرا می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *