اخبار داغ

دادگاه رژیم آل خلیفه بحرین ۸ شهروند این کشور را به حبس ابد محکوم کرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ,منابع خبری یکشنبه شب گزارش دادند، دادگاهی در بحرین هشت شهروند این کشور را به اتهامات امنیتی به حبس ابد محکوم کرد. به نقل از تارنمای الخلیج الجدید، دادگاه جنایی رژیم آل خلیفه بحرین هشت شهروند این کشور را متهم کرده است که برای انجام اقدامات آنچه که برهم […]

اشتراک گذاری
13 بهمن 1399
125 بازدید
کد مطلب : 23650

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ,منابع خبری یکشنبه شب گزارش دادند، دادگاهی در بحرین هشت شهروند این کشور را به اتهامات امنیتی به حبس ابد محکوم کرد.

به نقل از تارنمای الخلیج الجدید، دادگاه جنایی رژیم آل خلیفه بحرین هشت شهروند این کشور را متهم کرده است که برای انجام اقدامات آنچه که برهم زدن امنیت بحرین عنوان شده، برنامه ریزی کردند.

دادگاه جنایی بحرین همچنین دو متهم دیگر این پرونده را به ۱۵ سال زندان، دو تن دیگر را به ۱۰ سال زندان، پنج نفر را به ۵ سال زندان و یک متهم دیگر را به یک سال زندان محکوم کرده است.

پیش‌تر دادستانی بحرین از بازداشت ۱۱۶ نفر به اتهام تلاش برای هدف قراردادن مقام‌های امنیتی این کشور دستگیر کرده بودند.

بحرین از سال ۲۰۱۱ تاکنون با بحران نارضایتی‌های عمومی ناشی از سیاست‌های ظالمانه رژیم آل خلیفه مواجه است.

ناآرامی‌های بحرین تاکنون ده‌ها کشته و هزاران زخمی برجا گذاشته است. رژیم آل خلیفه همچنین صدها نفر را سلب تابعیت کرده است.

گروه‌های مدافع حقوق بشر بارها رژیم آل خلیفه را به دلیل سرکوب مخالفان محکوم کرده‌ و خواستار اصلاحات در نظام سیاسی این کشور شده‌اند.

منبع : ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *