اخبار داغ

حجم ترافیک در معابر پایتخت زیاد است/ تشریح وضعیت ترافیکی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز کنترل هوشمند راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی امروز دوشنبه ۱۳ بهمن‌ماه اظهار کرد: در سطح شهر شاهد حجم ترافیک هستیم، این وضعیت را در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از محدوده قبل از پل ۹ دی به سمت […]

اشتراک گذاری
13 بهمن 1399
42 بازدید
کد مطلب : 23579

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز کنترل هوشمند راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی امروز دوشنبه ۱۳ بهمن‌ماه اظهار کرد: در سطح شهر شاهد حجم ترافیک هستیم، این وضعیت را در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از محدوده قبل از پل ۹ دی به سمت شمال تا محدوده ورودی تونل توحید به وضوح می‌بینیم. در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی از محدوده قبل از استاد معین به سمت شرق در زیر گذر یادگار امام همین وضعیت ادامه دارد.

رنجبر اظهار داشت: در مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تقاطع بزرگراه شهید ستاری تا محدوده پل شهید چمران نیز ترافیک پر حجم ایجاد شده است. همچنین در بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری تا محدوده زیر پل ستارخان و مسیر غرب به شرق جلال آل احمر تردد به کندی انجام می‌شود.

وی افزود: در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی تا روی پل امام علی (ره) و پل سیدخندان تردد کند است. در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت از محدوده قبل از خیابان جنت‌آباد به سمت شرق همین وضعیت را شاهد هستیم.

رئیس مرکز کنترل هوشمند راهور تهران بزرگ در پایان گفت: آزادراه تهران کرج هم جز معابر پر حجم امروز است. در محدوده شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی از محدوده بزرگراه هنگام به سمت غرب نیز معابر پر تراکم هستند. در بزرگراه شهید زین‌الدین هم از محدوده پل شمیران نو به سمت غرب تا محدوده شهید صیاد شیرازی شاهد تراکم و حجم ترافیک هستیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *