اخبار داغ

سی و دومین هفته اعتراضات علیه نتانیاهو

شهروندان اسرائیلی شنبه شب برای سی و دومین هفته متوالی اعتراضاتی را علیه بنیامین نتانیاهو در اراضی اشغالی برگزار کردند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، به نقل از المیادین، اعتراض ها علیه دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی ادامه دارد و معترضان خواستار استعفای نتانیاهو هستند. به گفته رسانه ها […]

اشتراک گذاری
12 بهمن 1399
90 بازدید
کد مطلب : 23367

شهروندان اسرائیلی شنبه شب برای سی و دومین هفته متوالی اعتراضاتی را علیه بنیامین نتانیاهو در اراضی اشغالی برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، به نقل از المیادین، اعتراض ها علیه دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی ادامه دارد و معترضان خواستار استعفای نتانیاهو هستند.

به گفته رسانه ها ،شنبه شب تظاهرات گسترده ای ضد مقابل محل اقامت رسمی نخست وزیر درقدس اشغالی و مقابل محل اقامت خصوصی وی در قیساریه برگزار شد و طی آن تظاهرکنندگان عملکرد دولت در قبال کرونا را محکوم کردند.

جنبش “پرچم های سیاه” ، سازمان دهنده تظاهرات علیه نتانیاهو ، به مطبوعات گفت: در اوج فاجعه بهداشتی و اقتصادی ، “نتانیاهوی متهم” اسرائیل را به گروگان گرفته تا دادرسی خود را به تعویق بیندازد.

این جنبش نتانیاهو را متهم می کند که به برخی از جوامع مذهبی اجازه داده است محدودیت های اعمال شده بر ویروس کرونا را لغو کنند تا حمایت دو حزب مذهبی در پارلمان را از دست ندهد.

همچنین منابع محلی از وقوع درگیری بین تظاهرکنندگان و پلیس و بازداشت دست کم یک معترض خبر دادند.

اراضی اشغالی هر هفته شاهد برگزاری تظاهراتی برای برکناری نخست وزیر این رژیم است.  بنیامین نتانیاهو در حال حاضر با اتهامات رشوه خواری ، کلاهبرداری در حال محاکمه است.

منبع : ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *