اخبار داغ

حضور چهار وزنه‌بردار در لیست اولیه مسابقات گزینشی کلمبیا

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، با توجه به اینکه مسابقات گزینشی وزنه برداری المپیک در اسفندماه به میزبانی کلمبیا برگزار می‌شود، چهار وزنه بردار از کشورمان در این مسابقات ثبت نام کردند تا در نهایت با تصمیم کادر فنی، برخی از آنها مجوز حضور در این پیکارها را کسب کنند. بر این اساس […]

اشتراک گذاری
12 بهمن 1399
83 بازدید
کد مطلب : 23203

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، با توجه به اینکه مسابقات گزینشی وزنه برداری المپیک در اسفندماه به میزبانی کلمبیا برگزار می‌شود، چهار وزنه بردار از کشورمان در این مسابقات ثبت نام کردند تا در نهایت با تصمیم کادر فنی، برخی از آنها مجوز حضور در این پیکارها را کسب کنند.

بر این اساس سهراب مرادی، کیانوش رستمی، علی داودی و علی هاشمی نفراتی هستند که در لیست مقدماتی مسابقات گزینشی المپیک قرار گرفتند.

طبق برنامه کادر فنی تیم ملی وزنه برداری قرار است پس از برگزاری فینال لیگ برتر که حکم انتخابی تیم ملی را دارد، سرمربی تیم ملی با توجه به عملکرد وزنه‌برداران در خصوص نفرات اعزامی به کلمبیا تصمیم گیری کند.

ضمن اینکه ترکیب اولیه تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان نیز در همین زمان مشخص خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *