اخبار داغ

تمرینات هوایی مشترک مصر و فرانسه

تمرینات هوایی مشترک مصر و فرانسه با مشارکت جنگنده‌های چند منظوره از مدل‌های مختلف در چارچوب طرح “تمرینات نیروهای مسلح مصر با کشورهای دوست و برادر” آغاز شدند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، تمرینات مشترک نیروی هوایی دو کشور مصر و فرانسه در یکی از پایگاه‌های هوایی […]

اشتراک گذاری
12 بهمن 1399
67 بازدید
کد مطلب : 23375

تمرینات هوایی مشترک مصر و فرانسه با مشارکت جنگنده‌های چند منظوره از مدل‌های مختلف در چارچوب طرح “تمرینات نیروهای مسلح مصر با کشورهای دوست و برادر” آغاز شدند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، تمرینات مشترک نیروی هوایی دو کشور مصر و فرانسه در یکی از پایگاه‌های هوایی مصر در حال اجرا است.

مراحل اولیه تمرین برگزاری کلاس هایی برای متحد کردن استراتژی های جنگی و تبادل تجربیات و انجام پروازها در قالب وظایف عملیاتی نیروهای شرکت‌کننده است.

هدف از این تمرینات، ارتقای مهارت‌های نیروهای شرکت‌کننده دو طرف تا بالاترین سطوح کارایی و آمادگی برای اجرای عملیات‌های مشترک و نیز مدیریت عملیات‌های هوایی با استفاده از جدیدترین سلاح‌های هوایی با کارایی بالا و در شرایط مختلف اعلام شده است.

منبع : ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *