اخبار داغ

فعالیت دکل‌های ملی حفاری در طرح توسعه سپهر و جفیر آغاز می‌شود

شرکت ملی حفاری ایران اعلام کرد: عملیات طرح توسعه میدان‌های نفتی سپهر و جفیر با کاربست دکل‌های حفاری این شرکت به‌زودی آغاز می‌شود. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدمجید موسوی، مدیر پروژه حفاری ۶ حلقه چاه در میدان‌های نفتی سپهر و جفیر گفت: ملی حفاری در مشارکت با […]

اشتراک گذاری
11 بهمن 1399
134 بازدید
کد مطلب : 23028

شرکت ملی حفاری ایران اعلام کرد: عملیات طرح توسعه میدان‌های نفتی سپهر و جفیر با کاربست دکل‌های حفاری این شرکت به‌زودی آغاز می‌شود.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدمجید موسوی، مدیر پروژه حفاری ۶ حلقه چاه در میدان‌های نفتی سپهر و جفیر گفت: ملی حفاری در مشارکت با شرکت پژواک انرژی در مدت ٢۴ ماه ۶ حلقه چاه توسعه‌ای در این میدان‌ها حفر و تکمیل می‌کند که به این منظور دو دستگاه حفاری سنگین ناوگان شرکت اختصاص یافته و عملیات جابه‌جایی و استقرار دستگاه حفاری ۹۴ فتح در این موقعیت در شرف اجراست.

وی افزود: با آماده شدن محل برپایی دکل (لوکیشن) و مقدمات کار، دومین دستگاه حفاری هم به منطقه عملیاتی میدان‌های سپهر و جفیر انتقال می‌یابد.

محمدعلی عمادی، معاون اجرایی بالادستی نفت و گاز شرکت گسترش انرژی پاسارگاد نیز درباره طرح توسعه میدان‌های سپهر و جفیر که در قالب قراردادهای جدید نفتی ازسوی این شرکت اجرا می‌شود، گفت: برای تأمین هزینه توسعه فاز نخست این میدان‌ها، ۶۰۰ میلیون دلار منابع مالی از سوی بانک پاسارگاد و ۵۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی اختصاص می‌یابد که مراحل دریافت منابع مالی تخصیص‌یافته از سوی صندوق توسعه ملی به موازات اجرای پروژه در حال پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *