اخبار داغ

طارمی طلسم ۲۰ ساله پورتو را شکست/ حضور در جمع بزرگان تیم پرتغالی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، تیم فوتبال پورتو بامداد امروز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی پرتغال موفق شد با دو گل تیم ژیل ویسنته را شکست بدهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند. مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در دقیقه ۸۸ موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه […]

اشتراک گذاری
11 بهمن 1399
148 بازدید
کد مطلب : 22868

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، تیم فوتبال پورتو بامداد امروز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی پرتغال موفق شد با دو گل تیم ژیل ویسنته را شکست بدهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند. مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در دقیقه ۸۸ موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند.

طارمی تاکنون در این فصل برای پورتو ۱۱ گل به ثمر رسانده است. هفت گل او در لیگ پرتغال بوده و چهار گل در جام حذفی.

گل شب گذشته طارمی باعث شد طلسم ۲۰ ساله باشگاه پورتو در جام حذفی شکسته شود و این مهاجم ایرانی را در جمع بازیکنان بزرگ این باشگاه قرار بدهد.

طبق اعلام رسانه‌های پرتغال، طارمی نهمین بازیکن تاریخ پورتو است که در چهار بازی متوالی در جام حذفی موفق شده است چهار بار گلزنی کند. این اتفاق آخرین بار در فصل ۲۰۰۰/‏۱۹۹۹ و توسط «ماریو ژاردل» برزیلی رقم خورده بود.

اسامی بازیکنانی که در تیم پورتو و در جام حذفی موفق شدند در چهار بازی گلزنی کنند عبارت است از:

اسلوکا کودرنجا فصل ۴۰/‏۱۳۹۳
هرنانی ۶۰/‏۱۹۵۹
نوئه ۶۱/‏۱۹۶۰
آزومیر ۶۲/‏۱۹۶۱
نوبرگا ۶۴/‏۱۹۶۳
فرناندو گومز ۸۰/‏۱۹۷۹‬و ۸۳/‏۱۹۸۲‬
زاهوویچ ۹۸/‏۱۹۹۷‌
ژاردل ۲۰۰۰/‏۱۹۹۹
 

مهدی طارمی هم آخرین بازیکنی است که شب گذشته به این رکورد رسیده است. گلهای طارمی در جام حذفی برابر فابریل، توندلا، ناسیونال و ژیل ویسنته به ثمر رسیده است.

همچنین عملکرد درخشان طارمی در پورتو مورد توجه رسانه‌های پرتغال قرار گرفته است. طارمی در هفت مسابقه قبلی خود که برای پورتو به میدان رفته، موفق شده هفت گل به ثمر برساند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *