اخبار داغ

پیکر مهرداد میناوند در خانه ابدی آرام گرفت/ صحبت‌های کریمی و دایی در حاشیه مراسم خاکسپاری

پیکر مهرداد میناوند در بهشت زهرای تهران تشییع و در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز  و به نقل از تسنیم پیکر مهرداد میناوند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و فوتبال کشورمان امروز (پنجشنبه) پس از تشییع در بهشت‌ زهرای تهران در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد. مهرداد میناوند پس […]

اشتراک گذاری
09 بهمن 1399
137 بازدید
کد مطلب : 22646

پیکر مهرداد میناوند در بهشت زهرای تهران تشییع و در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز  و به نقل از تسنیم پیکر مهرداد میناوند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و فوتبال کشورمان امروز (پنجشنبه) پس از تشییع در بهشت‌ زهرای تهران در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.

مهرداد میناوند پس از ابتلا به بیماری کرونا شب گذشته در سن ۴۵ سالگی در بیمارستان لاله تهران درگذشت. پیکر این پیشکسوت فوتبال در کنار قطعه‌ نام‌آوران و در کنار بزرگانی مانند ابراهیم آشتیانی، ناصر حجازی و منصور پورحیدری به خاک سپرده شد.

در این مراسم علی پروین، علی کریمی، علی دایی، کریم باقری، محمد پنجعلی، افشین پیروانی، یحیی گل‌محمدی، جعفر سمیعی، محمد خاکپور و تعداد زیادی از پیشکسوتان، مدیران باشگاه پرسپولیس و هواداران آن مرحوم حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم علی کریمی و علی دایی دقایقی درباره مسائل مختلف به صحبت پرداختند. یکی از نکات قابل تأمل و تأسف‌برانگیز سلفی گرفتن برخی از هواداران در این مراسم بود که در شرایط کرونایی متأسفانه بازهم برخی افراد این موضوع را نادیده گرفتند.

مهرداد میناوند , تیم فوتبال پرسپولیس ,
مهرداد میناوند , تیم فوتبال پرسپولیس ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *