اخبار داغ

مجموعه تفکیک پسماند بهداشتی پالایشگاه نهم پارس جنوبی گشایش یافت

مجموعه تفکیک و نگهداری موقت پسماند کاغذ، پت و شهری در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی به بهره‌برداری رسید. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از  شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمود محمدی، رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) و پدافند غیرعامل پالایشگاه نهم پارس جنوبی در این باره اظهار کرد: این […]

اشتراک گذاری
09 بهمن 1399
88 بازدید
کد مطلب : 22537

مجموعه تفکیک و نگهداری موقت پسماند کاغذ، پت و شهری در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از  شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمود محمدی، رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) و پدافند غیرعامل پالایشگاه نهم پارس جنوبی در این باره اظهار کرد: این مجموعه با هزینه‌ ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال ازسوی واحد مهندسی پالایشگاه نهم طراحی و اجرا شد و به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: از امکانات این مجموعه، وجود سیستم زهکشی و تخلیه پساب مطابق استاندادهای محیط زیست و باسکول برای توزین پسماندها و جانمایی سیستم تهویه است.

رئیس اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل پالایشگاه نهم پارس جنوبی تصریح کرد: این پروژه در کنار سایر اقدام‌های پالایشگاه نهم همسو با اعتلای جاری سازی استانداردها و توسعه فرهنگ تفکیک پسماند، مدیریت و کاهش تولید پسماند کاغذ، پت و شهری بوده و نقش زیادی در بهبود عملکرد شاخص ZWI و شاخص مدیریت راهبردی خواهد داشت.

به گفته محمدی، در آینده نیز دیگر پروژه‌های ساخت محل‌های نگهداری موقت پسماند، با هدف حفظ منابع محیط زیستی مطابق با کنوانسیون‌های بین‌المللی و دستورعمل‌های داخلی به همت واحد مهندسی و دیگر اداره‌های مرتبط جاری‌سازی می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *