اخبار داغ

شرکت گاز و دانشگاه گلستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت گاز و دانشگاه گلستان با هدف استفاده هرچه بهتر از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و فناوری دانشگاه گلستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.  به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی طالبی، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در این باره گفت: این تفاهم‌نامه همسو اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، ظرفیت‌ها، […]

اشتراک گذاری
09 بهمن 1399
47 بازدید
کد مطلب : 22538

شرکت گاز و دانشگاه گلستان با هدف استفاده هرچه بهتر از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و فناوری دانشگاه گلستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

 به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی طالبی، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در این باره گفت: این تفاهم‌نامه همسو اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، ظرفیت‌ها، استعدادها و توانایی‌های دانشگاه‌ها و مراکز علمی و با هدف رفع نیازهای پژوهشی، تحقیقاتی و عملیاتی شرکت و به‌منظور توسعه زمینه‌های همکاری مشترک علمی، پژوهشی و فناوری امضا شد.

وی رویکرد شرکت گاز استان گلستان را توجه به نیازهای واقعی و تعریف پروژه‌های کاربردی دانست و افزود: فعالیت‌های پژوهشی در انجام اقدام‌های این شرکت بسیار با اهمیت است و این تفاهم‌نامه برای رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی شرکت گاز استان گلستان اضما شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با تشریح نحوه اجرای همکاری‌های مشترک در تفاهم‌نامه، تصریح کرد: تشکیل کمیته اجرایی برای تعیین و تدوین سیاست‌گذاری، اولویت‌بندی و تعریف پروژه‌ها، نشات گرفته از نیازهای شرکت و استفاده مطلوب از توانایی اعضای هیئت علمی دانشگاه و امکانات و تجهیزات شرکت به‌منظور اجرای پروژه‌های تحقیقات کاربردی مورد نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *