اخبار داغ

دارایی‌های شرکت ملی گاز ایران مکان‌محور می‌شوند

مدیر فناوری اطلاعات شرکت ملی گاز ضمن اعلام خبر آغاز پروژه ملی GIS گفت: تجهیزات خطوط لوله انتقال گاز و تأسیسات تقویت فشار گاز و پالایشگاه‌ها در این پروژه تعریف شده است و همه دارایی‌های شرکت ملی گاز ایران مکان‌محور می‌شوند. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمد سراجی […]

اشتراک گذاری
08 بهمن 1399
88 بازدید
کد مطلب : 22422

مدیر فناوری اطلاعات شرکت ملی گاز ضمن اعلام خبر آغاز پروژه ملی GIS گفت: تجهیزات خطوط لوله انتقال گاز و تأسیسات تقویت فشار گاز و پالایشگاه‌ها در این پروژه تعریف شده است و همه دارایی‌های شرکت ملی گاز ایران مکان‌محور می‌شوند.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمد سراجی اظهار کرد: در رویدادهایی مانند نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، بخش‌های خدمات و تولید می‌توانند از نیازهای دستگاه‌های مختلف مطلع شوند و به تولید و خدمات خود جهت دهند و می‌توان امیدوار بود با توجه به دانش مناسبی که شرکت‌های ایرانی دارا هستند، در آینده نزدیک همه نیازهای صنعت نفت و گاز را برطرف کنند.

وی با اعلام آغاز پروژه ملی GIS شرکت ملی گاز ایران گفت: در فاز نخست همه امکانات و دارایی‌های شرکت‌های گاز استانی بر پایه GIS قرار گرفته است و همه تجهیزات و امکانات مکان‌محور می‌شوند.

مدیر فناوری اطلاعات شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: این پروژه در فاز بومی‌سازی، تولید موتور بومی ملی کار خود را آغاز کرده و فازهای بعدی نیز در سال‌های آینده انجام می‌شود؛ تجهیزات خطوط لوله انتقال گاز و تأسیسات تقویت فشار گاز و پالایشگاه‌ها در این پروژه تعریف شده است و همه دارایی‌های شرکت ملی گاز ایران مکان‌محور می‌شوند.

مدیر فناوری و اطلاعات شرکت ملی گاز ایران در ادامه گفت: در بخش فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیک، پروژه ESP انجام شده که سیستم‌های داخلی شرکت ملی گاز ایران را از طریق اینترنت در دسترس مشتریان قرار می‌دهد؛ این پروژه پس از دریافت تأییدیه‌های امنیتی، خدمات خود را به مشتریان خود و همکاران عرضه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *