اخبار داغ

انتقال سوابق بیمه‌ای روستائیان و عشایر به سایر بیمه‌ها

به گزار شپایگاه خبری تجهیز نقل از خبر آنلاین از چرام،مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر این استان در چرام گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان تاکنون ۲۴ هزار و ۸۰۰ خانوار را زیر پوشش قرار داده که از این تعداد ۸۰۰ خانوار مستمری بگیر شده اند.کریمی افزود: در شهرستان […]

اشتراک گذاری
08 بهمن 1399
70 بازدید
کد مطلب : 22286

به گزار شپایگاه خبری تجهیز نقل از خبر آنلاین از چرام،مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر این استان در چرام گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان تاکنون ۲۴ هزار و ۸۰۰ خانوار را زیر پوشش قرار داده که از این تعداد ۸۰۰ خانوار مستمری بگیر شده اند.
کریمی افزود: در شهرستان چرام نیز ۲ هزار خانوار زیر پوشش این صندوق قرار گرفته اند که از این تعداد ۴۵ خانوار مستمری بگیر شده اند.
 
وی با بیان اینکه با دستور ریاست جمهور مشکل انتقال سوابق برطرف شده است ادامه داد: جوانانی که در این صندوق بیمه می‌شوند در صورتی که در یکی از دستگاه‌های دولتی استخدام شوند می‌توانند سوابق خود را انتقال دهند.
 
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان با بیان اینکه در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ۷۰ درصد بیمه را دولت و ۳۰ درصد را مردم پرداخت می‌کنند، گفت: امسال حداقل پرداختی برای یک خانوار ۳۳۰ هزار تومان و حداکثر پرداختی ۸۴۰ هزار تومان است که دو برابر این مبالغ یعنی ۶۶۰ هزار تومان و یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان توسط دولت پرداخت می‌شود.
 
آقای کریمی افزود: متولدین بهمن و اسفند ۱۳۴۹ تا پایان امسال فرصت دارند در صندوق بیمه روستاییان و عشایر به عضویت دربیایند.
وی گفت: کارگزاری‌های این صندوق در فرمانداری ها، بخشداری‌ها و ادارات تعاون روستایی و امور عشایر مستقر و آماده نام نویسی از کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *