اخبار داغ

سقوط از اوج؛ مانوری که به مرگ انجامید

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز “محمد بزرگی” جوانی ۳۶ ساله یکی از بهترین ها در رشته چتربازی کشورمان روز دوم بهمن ماه قرار بود در چهارمین سالگرد وقوع حادثه ساختمان پلاسکو برای ادای احترام به مقام شامخ شهدای حادثه پلاسکو از نردبان بلندمرتبه آتش نشانی تهران به پایین بپرد. حادثه آتش سوزی پلاسکو ۳۰ […]

اشتراک گذاری
06 بهمن 1399
125 بازدید
کد مطلب : 21936

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز “محمد بزرگی” جوانی ۳۶ ساله یکی از بهترین ها در رشته چتربازی کشورمان روز دوم بهمن ماه قرار بود در چهارمین سالگرد وقوع حادثه ساختمان پلاسکو برای ادای احترام به مقام شامخ شهدای حادثه پلاسکو از نردبان بلندمرتبه آتش نشانی تهران به پایین بپرد.

حادثه آتش سوزی پلاسکو ۳۰ دی ماه سال ۹۵ به وقوع پیوست که در آن ۱۶ آتش نشان جان خود را از دست دادند.  

آنگونه که از قبل تدارک دیده شده بود این چترباز مشهور به همراه “پریسا بختیاری” همسرش و چند نفر دیگر از اعضاء تیم خود در این مراسم حضور پیدا کردند و برای پرش از ارتفاع، آماده بود تا روایتی دیگر از اوج گرفتن در آسمان پایتخت را رقم بزند.

بزرگی از نردبان بلندمرتبه آتش‌نشانی برای رسیدن به هدف آن روز، بالا می رفت و برای پروازش از ارتفاع ۶۴ متری هیجان زده بود و در  پایین ترین نقطه از زمین در همین حوالی نیز چشم هایی در انتظار اوج گرفتن و هنرنمایی این چترباز بودند.

اما برخلاف آنچه که همه در انتظارش بودند، با حادثه ای دلخراش این برنامه و زندگی این چترباز خاتمه یافت؛ سقوطی مرگبار، آن هم در یک لحظه به خاطر آنچه پیچیدن و گره خوردن چتر اعلام شده است.

مانور “بزرگی” این بار به یک تراژدی غم‌بار تبدیل شد و به جای فریاد شادی، آوار مرگ بر حنجره تماشاچیان به صدا آورد و این چترباز جوان در اوج ناباوری و بهت زدگی، به گونه ای دیگر به آغوش زمین بازگشت.

هرچند مسئولان آتش‌نشانی برای تغییر شرایط به سرعت وارد عمل شدند و این چترباز را به بیمارستان صارم منتقل کردند اما به دلیل شدت جراحات وارده، بزرگی جان سپرد و برای ابد در آسمان پرکشید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *