اخبار داغ

امضای قرارداد ۶.۵ میلیون یورویی پتروپارس با لوله‌سازی اسفراین

مدیرعامل گروه پتروپارس ارزش قرارداد امضاشده این شرکت با لوله‌سازی اسفراین را ۶.۵ میلیون یورو عنوان کرد و گفت: لوله‌سازی اسفراین قرار است ۵۴ کیلومتر لوله جداری چاه‌های میدان فروزان را تولید کند. به گزارش تجهیز نیوز حمیدرضا مسعودی پس از امضای قرارداد ساخت لوله‌های جداری و جریانی میان پیمانکاران پروژه‌های مرحله دوم طرح نگهداشت […]

اشتراک گذاری
06 بهمن 1399
119 بازدید
کد مطلب : 22036

مدیرعامل گروه پتروپارس ارزش قرارداد امضاشده این شرکت با لوله‌سازی اسفراین را ۶.۵ میلیون یورو عنوان کرد و گفت: لوله‌سازی اسفراین قرار است ۵۴ کیلومتر لوله جداری چاه‌های میدان فروزان را تولید کند.

به گزارش تجهیز نیوز حمیدرضا مسعودی پس از امضای قرارداد ساخت لوله‌های جداری و جریانی میان پیمانکاران پروژه‌های مرحله دوم طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت و شرکت لوله‌گستر اسفراین به ارزش بیش از ۲۰ میلیون یورو اظهار کرد: ما خرسندیم که یک شرکت ایرانی تولیدکننده این نوع لوله‌ها در کشور است.

وی درباره مدت زمان اجرای این قرارداد گفت: طبق پیش‌بینی‌ها، تولید این لوله‌ها حدود ۲۴ ماه طول می‌کشد و امیدواریم با نصب آن شاهد افزایش تولید روزانه ۱۰ هزار بشکه از میدان نفتی فروزان باشیم.

مدیرعامل گروه پتروپارس درباره شعار امسال نمایشگاه با عنوان «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» اظهار کرد: همکاری با شرکت‌های ایرانی در سال‌های اخیر افزایش یافته است و این‌گونه همکاری‌ها با سازندگان داخلی می‌تواند سبب رونق ساخت داخل شود و زمینه گسترده‌ای از کار و فعالیت را ایجاد کند.

مسعودی با تأکید بر حمایت از توان تولید و ساخت داخل گفت: تلاش بر این است که همه فعالیت‌های این پروژه براساس قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی انجام شود.کد خبر 312580

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *