اخبار داغ

گازرسانی به ۶۰۰ روستای خراسان جنوبی تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی خانوار شهری این استان از گاز طبیعی اعلام کرد که درصد بهره‌مندی خانوارهای روستایی تا پایان امسال به ۹۳ درصد می‌رسد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سید محمود هاشمی در حاشیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش […]

اشتراک گذاری
05 بهمن 1399
48 بازدید
کد مطلب : 21822

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی خانوار شهری این استان از گاز طبیعی اعلام کرد که درصد بهره‌مندی خانوارهای روستایی تا پایان امسال به ۹۳ درصد می‌رسد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سید محمود هاشمی در حاشیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهار کرد: تا پایان امسال با تکمیل پروژه‌های در حال اجرا، در مجموع ۹۶ درصد جمعیت شهری و روستایی استان خراسان جنوبی گازرسانی می‌شوند و این استان به پویش سبز گازرسانی کشور می‌پیوندد.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان خرسان جنوبی در سال ۱۳۹۹ بالاترین تعهد گازرسانی را میان شرکت‌های گاز استانی کسب کرد، گفت: ان‌شاءالله بتوانیم تا پایان امسال، حدود ۶۰۰ روستا را از گاز بهره‌مند کنیم که این اقدام در تاریخ فعالیت شرکت ملی گاز ایران بی‌سابقه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: برای سال آینده نیز تعداد ۳۰۰ روستای استان از گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد و درصد بهره‌مندی استان به ۹۸ درصد می‌رسد، ضمن آنکه درصد بهره‌مندی خانوارهای شهری و روستایی از گاز تا پایان سال ۱۴۰۰، به حدود ۹۹.۵ درصد می‌رسد.

هاشمی به بعضی اقدام‌های شرکت گاز استان خراسان جنوبی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه مسئولیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: همسو با عمل به مسئولیت اجتماعی و اهمیت فرهنگ استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی، برنامه آموزشی در روستاهای استان با عنوان سفیر ایمنی گاز نیز در حال برگزاری است.

وی در پایان اظهار کرد: طرح سفیر انرژی یکی از ابتکارهای شرکت گاز استان خراسان جنوبی است و کارشناسان شرکت با حضور در روستاها و با رعایت فاصله اجتماعی، نسبت به آموزش نکات ایمن و استفاده بهینه از گاز طبیعی برای مردم اقدام می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *